• caroline 32

Gravid efter IVF i september 2012

Jag törs inte ens lägga in en bild på min mage här;)). Den är mycket stor!!

Frankie jag tänker oxå så. Ödet ligger inte i mina händer så varför ska jag gå och oroa mig så mycket när jag ändå inget kan göra? Det blir ju som det blir ändå. Sorgen slår ju ner mig ändå om det skiter sig oavsett vad jag gör. Får ju se igen 5/12 och det är ju inte så långt dit.

• caroline 32

Jo så är det ju;)) mig gör det inget. Frågade dottern idag om hon trodde det kanske bara var en stor fis i magen men hon trodde mera på en bubbla;))

• caroline 32

Hur har det för Miqaw? Var det inte idag du skulle på kub?

Min granne och väninna och även chef på kvinnokliniken har lugnat mig så nu får jag försöka ta en timme i taget och lugna ned mig. Hon föreslog en samtalskontakt kring oron och kanske det inte är så dumt. Får fundera på det. Ska njuta av helgen och en resa till nära och kära i Uddevalla;))

• caroline 32

Och jag fortsätter med en klump brun gegga i trosorna på morgonen:(. Blir inte klok på det här, tror inte det kommer sluta väl känns det som. Ringde kk nu men de skulle ringa upp kl 11,10 och då är vi redan på väg till Uddevalla så jag avböjde tiden för rådgivning. Vill ju åka in nu på stört och få det kollat ! Min granne som är chef på kvinnokliniken sa igår att mår man illa så är det en jättebra indikator på att allt är som det ska för så fort det inte är det upphör illamåendet direkt för hormonet byts ut på något sätt. Mått lite illa nu än så länge men jag tror att psyket spelar en ett stort spratt oxå !

vet inte vad jag ska göra, känna eller tänka. Känns bara så överjävligt jobbigt att man ska drabbas av detta också efter allt jävla skit som redan varit! Håll tummarna för mig att jag slipper tala om för min dotter att det inte blir någon lillasyster eller lillabror, det är det som smärtar mig mest om jag måste säga det:( 

• caroline 32

Frankie jag hade blixthuvudvärk när jag väntade Myra, trodde jag skulle gå ihjäl men det gick över efter några dagar. Skönt med vul ! Önskar jag med kunde få det nu;(. Har sökt bm idag och jag måste få en tid för vul före 5/12 då jag har nupp.

Grattis Baby Lei, så skönt!

• caroline 32

Ja Frankie nu är vi i den berömda 12 e veckan;)). Jag väntar samtal nu om att jag med behöver ett vul för att må bra. Hoppas jag får det oxå. Hittills har de varit schyssta mot mig med tanke på vår historia, så håll en tumme!

Lycka till Frankie!

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012