• caroline 32

Härligt Nickie! Jag ska den 21/1, ska bli kul;). Jag var gravid när svinet gick förra gången och tog sprutan, vi alla tog just för att jag var gravid! Jag var mest rädd att dottern skulle få flunsan egentligen. Sen är de väl ändå inte säkra att den räcker men det ändrar sig ju hela tiden.
    Jag har fått beviljat graviditetspenning så jag jobbar bara helgen och sen är jag ledig. Eller jag pluggar oxå halvtid så student kommer jag väl vara antar jag.
    Nu närmast blir det bm på måndag och vi ska få lyssna på

• caroline 32

Ja om man har risker i arbetet som går att hänvisa till arbetsmiljölagen. Läs på gravpeng på f-kassan.

• caroline 32

När vi väntade vårt första barn minns jag att de flyttade bak vårt bf med 12 dagar vilket var heltokigt. Så måtten behöver inte heller vara nån slags värdemätare.
    Ont i magen i går och idag, hoppas inte uvi igen;(. Bm i morrn.

• caroline 32

Tror jag med har set heljärtat( igen). Men faktum är att efter att jag nu druckit nästan en hel liter tranbärsjuice så känns det bättre! Ska till bm och lämna in ett prov så vi får se.

• caroline 32

Härligt Frankie! Skönt att slippa smussla;)
    Helhjärtat, så skönt att allt är bra!
    Rajsiin jag har faktiskt oxå lite klåda och smörjer med mjukgörande. Är torr överallt faktiskt!
    Sezret, hoppas det löser sig för pengar måste vi ju alla ha tyvärr;(. Jag är oxå illamående men medicinerar ej.

Själv var jag hos bm idag och fick lyssna på mitt lilla hjärta! Det var 140-150 slag/minut och hon hittade det direkt;). Känns kanon! Tydligen ska vi göra tillväxt ul i v 32, de har det som rutin numera( ej förra gången). Lämnade in ett urinprov för odling men Stickan visade ingen antydan så vi får se.

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012