• caroline 32

Gravid efter IVF i september 2012

Tänkte du kunde rådfråga din bm om vad hon anser är en bra väg att gå med f-kassan.

• caroline 32

Längtar oxå efter sparkar! Hoppas jag får lyssna hos bm idag. Känner mig dock inte orolig av någon lustig anledning;). Men mår ff illa, är ju rund om magen och jag känner mig överlag gravid så allt borde va bra!
    Äter ni Folsyra fortfarande och hur har ni gjort med gravidförsäkring?

• caroline 32

Helhjärtat, ja jag tog trygg handlas gratis försäkring. Tycker de har bra barnförsäkringar sen när det väl blivit ett barn.

Jag tyckte mig minnas v 12 med folsyra så jag antar att jag lägger ned det.

• caroline 32
    Frankie86 skrev 2012-12-20 06:40:12 följande:
    Hur gick det hos bm Caroline?
    Jag ska till Gyn i dag pga besvär i underlivet, jag blir galen! Hoppas jag kan få något för det.

Tänkte passa på o fråga om jag kan få se den lilla igen innan jul. Det är en annan Gyn mot förra gången jag var på vul, kanske kan få ett ul nu. Är nog för stor för att se med vul. Nu. I v15 ( 14+2). Hoppas hoppas :)

Men främst vill jag bli av med mitt kli!!

Shit vad jobbigt ! Är det svamp alltså?

Det gick bra igår, värdena var bra. Hon ville inte lyssna dock då det kan vara för tidigt och de inte hör något. Helt rätt kan jag tycka för jag hade ju blivit hysterisk om hon ej hade hört något1 Vi ska ses igen den 7/1 och då ska vi lyssna:). Känner mig inte orolig så jag hoppas allt är bra.
    Hoppas du får nån bra medicin för kli i underredet är ingen höjdare !  
  • caroline 32
    Rosa fjäril skrev 2012-12-20 08:36:20 följande:
    Jo jajo jag är på fötter men mår till och från:/ har inte kräks på ett tag!

Skönt ! Hoppas du slipper må illa mera.

Mitt är vidrigt ungefär varannan dag men jag försöker stå ut men är jävligt trött på att må som en tunna skit ! 
  • caroline 32

Å vad härligt Frankie!!! Jag vill mä!! Hoppas du blir av med kliet nu genast!

Själv mår jag så illa så jag tjuter snart;(. Fasen att det inte går över nån gång!!!!

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012