• AnnaTr

Rengbågsförsök?

C1984: Låter spännande! Varför ska ni inte börja med insemination? Om man får vara nyfiken :)

• AnnaTr
    Infiniity skrev 2013-01-20 22:53:27 följande:

Du får börja känna efter typ varje dag :) till slut vet du hur den håller sig från dag till dag och vad som är högt och lågt för just dig :) men tänk på att va noga med hygienen för det är INTE bra att pilla för mkt på tappen :/

Aha, det låter komplicerat. Jag tror jag avstår! :)
  • AnnaTr
    C1984 skrev 2013-01-20 22:49:15 följande:
    Ja det är super spännande =) För att jag har blockerade äggledare och PCOS så det är ju nästintill omöjligt för min del! då tar jag hellre det säkra före det osäkra. Man får 5 st inseminationsförsök eller 3 provrörsförsök. skulle det inte fungera så får jag inte några mer chanser i sverige och får söka mig utomlands isåfall! 

Då förstår jag! Vad innebär blockerade äggledare, cystor eller?
  • AnnaTr
    Huffen skrev 2013-01-26 13:36:43 följande:
    Tack alla! Känns fantastiskt roligt och overkligt, eftersom min frus gravidsymtom skiljer sig avsevärt mkt från när vi väntade vår son, trodde vi inte riktigt på det. Jag är fortfarande lite misstänksam och rädd för att det ska visa fel. Men digitala gravtester brukar vara hysat säkra. Eller? Jag håller alla tummar jag kan för er andra - fler färgstarka regnbågsbebisar behövs i vardagen! Lycka lycka till!
    Grattis från mig med! Hur många försök behövdes det för er denna gången? :) 
  • AnnaTr
    TFTC skrev 2013-01-26 11:40:23 följande:
    Hej på er! Jag är också kvar. Väntar på ÄL i början av nästa vecka. Jättegrattis Huffen!!!!! Åh vad härligt! :)
    Då är det snart dags för er alltså! 
Svar på tråden Rengbågsförsök?