• AnnaTr

Rengbågsförsök?

Hoppas att vi alla får ett plus 2013!!!

• AnnaTr
    Huffen skrev 2013-01-27 20:34:33 följande:

Det gick på första försöket den här gången med - tro det eller ej. Min fru mådde illa redan på väg hem från Köpenhamn- precis som när hon var gravid med vår son. Helt sjukt! Har insett vilken jävla tur vi har haft när jag läser era inlägg - är oerhörd ödmjuk inför det. Nu får vi hoppas att det lilla knytet där inne håller sig kvar. Och jag håller alla tummar jag har för er andra!!
    Wow! Vilken häftig berättelse :) 
  • AnnaTr
    TFTC skrev 2013-01-28 07:02:54 följande:
    Här kissas det på ÄL-stickor...tänk vilket planerande för kissningarna :) för att inte tala om hur det är på jobbet. Eftersom jag helst vill kissa i burk o inte direkt på stickan så tar ju jag med mig handväskan med hela "arsenalen" till toa. *vissel, vissel* går man där genom hela kontoret med handväskan i ett krampaktigt grepp o försöker spela nonchalant. Herregud, hoppas de tror jag har mens eller nåt :)

Akademiska tycker att man bara ska testa med morgonurin men jag har alltid fått höjning då jag testat på em/kväll. Hur har det varit för er?
    Dom ska skita i vad du gör på toaletten! :) 

Jag testar alltid både morgon och kväll. Har blivit flest ggr på kvällen men den gången vi fick plus då var det höjning den morgonen vi åkte så vi hoppas att det ska bli så igen!!  
  • AnnaTr
    TFTC skrev 2013-01-28 21:19:27 följande:
    AnnaTr: Haha, ja baskemig! :) nu vill jag ha glad gubbe imorgon!
    Någon glad gubbe? :)
  • AnnaTr
    TFTC skrev 2013-01-29 22:20:59 följande:
    Ingen glad gubbe. Jag hoppas på morgondagen istället. Blir så besviken på min kropp som trilskas o inte är medgörlig...
    Åh.. vad störande!! Man blir nästan tokig.  Idag då? 
  • AnnaTr
    TFTC skrev 2013-01-31 06:47:55 följande:
    Ingen glad gubbe igår o ingen nu på morgonen heller. Typiskt. Fick inte utslag på testerna i september o verkar inte få det nu heller. Har ni hört talas om att man kan hoppa över en månad så där bara?
    Japp, det kan man tydligen! 
  • AnnaTr
    Infiniity skrev 2013-02-03 13:30:43 följande:
    Hallå tjejer :)

Utslag på ÄL-stickan igår så inseminerades igår natt och skall göra det igen alldeles strax :)
    Den hääääär gången kankse ^^  
    Spännande!!! 
  • AnnaTr
    Infiniity skrev 2013-02-09 00:06:06 följande:
    Hallå tjejer :)

I veckan var jag på VC med ett ont öra (hade rodnad och en indragen trumhinna och fick lite grejer och en övning mot det) När jag endå var där passade jag på att berätta om min extrema trötthet som jag lider av sen ca 2 år tillbaka... Han ville då ta en massa prover och jag fick komma tillbaka dagen efter (fastandes) och lämna blod. Jag vet inte varför men jag trodde att allt skulle vara normalt..    

Men så i morse ringde han och berättade att jag dels hade en stor D-Vitaminbrist och även väldigt låga blodvärden, han hade skrivit ut D-Vitamin droppar som jag ska ta varje söndag i 3 månader och så skall jag lämna fler prover för att följa upp blodvärdet.

Men till saken hör ju iallafall att många barnlösa oftast bara behöver ett större intag D-Vitamin pga brist så vem vet kanske DET just är lösningen för mig med??? :D Känner mig hoppfull nu... får jag inte ett plus nästa vecka så SKA jag ha det efter att mitt D-vitamin är stabilt!

Så värt att kolla upp blodvärdena, det kan göra den stora skillnaden :)     
    Vad skönt att du kollat upp dina värden och kan få hjälp med detta nu! Så är det ju om man känner sig trött ska man alltid söka för det är ju så vanligt med brist på vitaminer här i gråa Sverige! 
    Håller tumme hårt för plus nästa vecka ändå ;)  
  • AnnaTr
    erikalinnéa skrev 2013-02-07 10:35:03 följande:
    Tyvärr så fick vi missfall igår.. Mycket gråt och inte alls förvirring nu.. Hur gör man nu då? Hur går man vidare? Allt var så krångligt vid inseminationen också. Vi åkte 140 mil på ert dygn, körde bil vi två. Hittade ingen donator närmare oss.. Fan
    Beklagar verkligen!! Vet hur det känns.. hände ju mig för fyra veckor sedan. Det är så tråkigt när man blivit så glad! Kan ni inte åka till någon klinik, blir det bara längre? 
Svar på tråden Rengbågsförsök?