• AnnaTr

Rengbågsförsök?

TFTC: Andra försöker va?

• AnnaTr

TFTC: Sånt jävla pmshumör!! Men vill varken tro eller tänka nåt ju.. !!! Du då? Vilken dag var det ni gjorde? Nu har det gått 8 dagar sedan våran insemination och nu börjar rädslan att få mens.. Puuuh!!!!

• AnnaTr
    TFTC skrev 2013-03-02 16:58:38 följande:
    Ojdå....ja det där humöret är inte att leka med. Har du haft det förut också? Då har du ungefär en vecka kvar till BIM, eller? Vi gjorde insemination i torsdags. Känns ingenting. Vi håller som sagt på att renovera vår nya lägenhet så det upptar tankarna så att jag inte håller på att grubbla. Näe, nu ska jag gå o spika lite lister. Ha en trevlig helg på er alla FL-vänner :)
    Skönt att du inte har tid att tänka och analysera.. :) Kul med ny lägenhet med! Jag brukar alltid ha pms-humör så det betyder inget. Men nu var det andra natten i rad som jag drömmer att jag får mens. Usch!!! 
  • AnnaTr

Håll alla tummar att det INTE kommer någon mens i veckan nu!!! :)

• AnnaTr

TFTC: Inte testat än men funderar på ikväll! Jag vet inte riktigt hur jag mår, vill så gärna vara gravid men rädd att det inte är så denna gången. Har nog ingen direkt känsla!!! Men bara för att jag blev gravid förra gången har denna gången varit extremt jobbig för att jag hoppas ännu mer nu när jag vet att det verkligen går!!!

• AnnaTr

Repan: Spännande! Vadå måste man ta hormoner om man gör via SU??

• AnnaTr

TFTC: Sjukt jobbigt att gå på toa! Därför vill jag göra testet så jag vet hur det ligger till.

Svar på tråden Rengbågsförsök?