Rengbågsförsök?
Ni som gör heminsemination? Vad behöver man? :)
Ni som gör heminsemination? Vad behöver man? :)
Grattis Repan! Stimulerat försök?
Funderar nästan på att börja med något stimulerande om det inte tar sig nästa gång.. Blir ju ändå vårt sjunde försök. Det tog sig ju på femte så vet ju att jag kan bli gravid! Man kanske iaf skulle ta ägglossningsspruta så att man vet att ägget släpper... Nån som har några bra tips eller tankar? :)
Okej, stimulerat alltså.. Helt underbart att det tog sig på första för er!! Vilken lycka. Klart du ska stanna kvar här i tråden!? Enkelkur och spruta alltså.. Vi gör ju i danmark så det svåra för oss är att göra ultraljud innan för det gör man några ggr eller??
Jag har gjort äggledarspolning för 200 kr :) man kunde bara se passage i den ena äggledaren, kunde inte få nån förklaring till varför. Men blev ju gravid som sagt :) men funderar starkt på sprutan.. Jag har gjort vul och blåsan var tillräckligt stor.
Hur långt innan inseminationen måste man ta sprutan?
Hur vet man vilken sida man ägglossat från?vi gör ju alltid vul precis innan inseminationen och då ser allt bra ut med ägget :)
Den där sprutan funderar jag på att testa men tror inte vi kan få något vul förrän vi kommer till dk för det finns ingen här som gör det. Men det kanske är viktigare med vul om man tar mer hormoner än bara sprutan..
Japp vi får alltid glad gubbe på äl-test :)