• Lyckan 382

Rengbågsförsök?

Det finns som en skåra där färgen hamnar och den kan vara lite förrädisk på en del test. Du bör kunna se ett positivt resultat om du tittar enbart i dagsljus utan att hålla upp det mot ljuset. Är det färg i teststrecket? Men även om det är negativt betyder det ju ingenting förrän mensen kommer. Hoppas!

• Lyckan 382

Ja, men om det är två färgade streck och de sitter på rätt ställen så är det ju positivt! Grattis! :)

• Lyckan 382

Är strecket rosa är det troligtvis inget spökstreck. Vi testade på BIM och strecket var så svagt att vi knappt kunde se det, men det VAR där. Men vi tog ett till, och ett till. Och sen ett digitalt där det stod "GRAVID". Det var det vi behövde för att tro på det :)

• Lyckan 382

Tråkigt Tusenliljor! Ja, jag hade faktiskt mycket mörkröda klumpar och ont (och även SVART blod i början???) den gången inseminationen inte ledde till graviditet. Ingen aning om varför.

• Lyckan 382

Ingen aning! Såg du verkligen ett streck så kanske det är så, är ju tydligen väldigt vanligt. Jag funderade på det när det hände mig också, dock fick jag aldrig något positivt test den gången. Omöjligt att säga. Men i så fall ska du inte börja oroa dig för att det är något fel på dig för det händer folk hela tiden. Ok? Som någon annan sade väldigt klokt: bryt ihop och kom igen! (Eller nåt sånt!)

Svar på tråden Rengbågsförsök?