Skevis skrev 2012-10-19 11:23:13 följande:
Oj menar såklart att hon kan låna en kärra...vet inte vart jag fick han ifrån
Har nyss läst en tråd om HEN, kanske snurrar det mer än vanligt idag...HAHAHA
Vad är det för väntetid i Uppsala? Vi fick vänta 3mån.
Jag brukar skriva från min telefon och märkte nu att det mesta av mit förra inlägg inte kom med...där fanns mest versaler och frågetecken kring det här med att du blev sövd Skevis - jag blev livrädd! Men nu är det ju gjort.
Det gjorde rätt ont, men bara i ett par sekunder. Men jag tyckte det hela var så obehagligt att jag höll på att både kräkas och svimma och svettades massor! Doktorn fick hålla upp benen och sänka överkroppen. Men nu är det gjort i alla fall och doktorerna var såååå imponerade av hur fina äggledare jag hade, så det är ju toppen
Ingen väntetid alls egentligen i Uppsala, det handlar mer om tiden det tar för remissen att komma fram, bedömningen av den och pappersarbetet kring att kalla patienter (om de inte ringer instället vilket tydligen händer ibland). För oss har "förarbetet" i hemlandstinget + sommarstänging + prover och besök i hemlandstinget + remissgrejen hållt på sedan i maj. Men egentligen handlar det bara om två månader eftersom kliniken var stängd från juni till slutet på augusti. Nu väntar vi på att bli kallade av Uppsala och det lär ske snart enligt vad de sagt på telefon ;) MEN, vi tror som sagt inte det blir några försök i år i alla fall, men känns ju skönt att "vara där" och kunna köra igång när det är dags :)
Åh, nu är det insemination om 7 minuter för Skevis, tummarna är hållna :)
Vi bör i Södermanland och har inga barn än!