• Infiniity

Rengbågsförsök?

regnbågsbaby skrev 2012-11-28 08:53:13 följande:
    Jag har aldrig spottings ALDRIG men igår hade jag blodblandade flytningar som kom och gick hela em och kvällen vid 3 imorse var ja upp på toa och då kom det blod på pappret och vid 7 var det blod i bindan och i toan och då är det meningslöst att testa.... Känns fan som att det är något som jävlas med mig hela tiden för aldrig får jag vara riktigt lycklig! Förra gången jag var lycklig ja då fick jag missfall.... Jävla skitliv!!!!

Styrkekramar <3
  • Infiniity

God morgon vänner :) igår inseminerades jag så nu börjar BIM väntan igen :) den 24.e är det då da :P jag har vart snäll så nu vill jag ha ett plus av tomten ^^
    hur går det för alla? :)

• Infiniity

En liten fråga som någon av er tjejer kanske har svaret på :)
    Man ger ju spermierna en liten skjuts om man kan få en orgasm medans man har dom i sig men så till frågan, spelar det någon roll om det är en g-punkts orgasm eller en klitoris orgasm?

• Infiniity
    MinMio skrev 2012-12-11 11:58:36 följande:

Jag tror inte det spelar nån roll vilken typ av orgasm, det är väl sammandragningarna som ger de en skjuts upp i livmodern. Men kul för dig om du kan få en g-punktsorgasm ^^

Tack så mycket för svaret :)
  • Infiniity
    Syskonförsök skrev 2012-12-11 12:41:37 följande:
    Idag har tjejen varit på VUL och det såg tydligen bra ut så på fredag är det äggplock och på måndag ET. 
    Hoppas hoppas att allt går som det ska! Sist hade vi också ÄP på fredagen och ET på måndagen, och jag tycker det är perfekt, för då odlas äggen en dag längre. Sist fick vi tillbaka ett 7-celligt (inte 8 som är perfekt) men det blev ju världens bästa barn av det med!
    Nu börjar all väntan igen och oron.  

Håller tummarna här borta :)
  • Infiniity

God jul alla tråd vänner :)
    Det blir tyvärr dricka för mig på nyår... Idag kom mensen :/ :( så nu inleds försök nr 4... :(
    Ny ÄL 6/1 BIM 20/1

Svar på tråden Rengbågsförsök?