• Infiniity

Rengbågsförsök?

Regnbågsbaby - Min donator har ju donerat tidigare till fler par (främst gay par då) och han har berättat att det har skett på olika ställen, hotell, offentlig toa och till och med i skogen... I vårt fall kommer han hem till oss och donerar men han har även tyckt att det var okej om vi ville komma till honom :) det finns mängder av lösningar och det finns många vänliga anledningar till varför dom väljer att donera privat men det utelämnar ju inte att det kan finnas dom med egoistisk tanke bakom... Man får gå på magkänslan helt enkelt och se vad det blir, men många barn blir ju till på detta vis och jag har aldrig hört att donatorn gjort anspråk på barnet, men man vet ju faktiskt aldrig... Du och din fru får nog prata igenom det lite och fundera på för och nackdelar :)

• Infiniity

Jodå nu när jag räknar efter är jag på ÄL+9 lyckas väldigt bra på det här med att inte tänka på det.
    Men för oss har kontakten och möten med vår donator rullat på jätte bra :) i och med att han gjort detta mer än oss så vänder vi oss ofta till honom med frågor oxå, han försöker alltid hjälpa till och svarar snabbt och så gott han kan. Vi känner att vi inte kunde hittat någon bättre donator åt oss, han är jätte trevlig, ser bra ut (även lång livslängd utan sjukdomar i hans släkt) han är flexibel och hjälpsam :) när han är klar med koppen drar han dessutom upp det i sprutan (eftersom att vi är lite kinkiga haha) och sen försvinner han snabbt och så sköter vi resten :) jag vet ju inte hur det set ut för er när ni väljer sperma men med en privat donator kan man ju verkligen kolla på arvet, tex är min donator över 40 men han har allt hår kvar och inga antydningar till kalhet eller så :) bara ett exempel på vad man kan hålla koll på lixom:)

• Infiniity

Regnbågsababy - svårt att säga hur det går för oss, jag vägrar ju analysera mig själv den här gången så det återstår att se på BIM :)

• Infiniity
    Skevis skrev 2012-11-22 21:45:09 följande:
    Allt gick bra idag, vi fick låna en ny läkare då DrJenny var upptagen på operation.
    Vi fick Dr Ida, oj vilken trevlig människa, Lugn och tydlig.
    Vi fick ligga kvar i 30 minuter efteråt och fick veta att det var 6,5miljoner simmare idag Skrattande
    Fick även veta att vi har ny donator för varje försök, trodde att dom bytte först efter 2 misslyckade!?!
    Äggblåsan såg ut att vara på väg att släppa, hade ett hugg en timme innan insemination men detta var alltså inte släppet. Däremot när vi kom hem så kände jag hugg vid 17snåretGlad

Nu hoppar vi på tåget på väg till BIM nån gång 6/12

LiveYourDreams: Toppen resultat!  Vi väntar med spänning på att höra hur det går!!

Åååååh välkommna ombord igen då :D hoppas det blir sista resan för oss den här gången ;)
  • Infiniity

BIM idag, ingen mens, negativt test... vet att jag har mensen att vänta då jag kände på tappen igår i duschen- långt ner och litet öppen... jahapp nästa månad kanske blir den lyckliga...

• Infiniity

LiveYourDreams - ja jätte tråkigt :( nu vill jag bara att mensen kommer så vi kan köra igång försök nr 3 :/ och även denna gång kommet vi köra på hemma, för tidigt för att ge upp än :) hur går det för er? Kram

• Infiniity

LiveYourDreams - har faktiskt ingen aning om hur allt sånt går till, det jag har förstått är iaf att det är ganska så dyrt?
    För oss fungerar försök med hem insemination bra än så länge :) min tjej är studerande och jag har en häst så mängder med pengar har vi inte :( det vi har vill vi lägga på barnet när det kommer :)
    Men bara 2 försök så ingen ide att ge upp än

Svar på tråden Rengbågsförsök?