• Infiniity

Rengbågsförsök?

Tack för allt stöd tjejer :D

Är på BIM+1 idag och nu när jag kom hem efter gymmet kunde jag inte hålla mig från att testa...

JAG ÄR GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID :D :D Darrar i hela kroppen och vet inte vad jag ska göra av mig själv!!! Tjejen är på jobbet och vet inget än då hon inte svarat när jag ringt, shit jag kan inte fatta deeeeet :D:D:D

• Infiniity
    Rainbow Dash skrev 2013-02-19 19:39:15 följande:
    Hurra! Grattis grattis grattis.
    Taaaaaaack taaaaack :D
  • Infiniity
    Lyckan 382 skrev 2013-02-19 19:48:59 följande:
    Jippiiiii!! Grattis Infinity!!!
    Taaaack :D:D
  • Infiniity
    Regnbågsbebis1 skrev 2013-02-19 20:23:26 följande:
    Graaaattttissss!!!

Tack så jätte jätte jätte :D
  • Infiniity
    Huffen skrev 2013-02-19 22:43:36 följande:

Hurra!! Herregud så roligt för er! Stort grattis!

Taaack :D
  • Infiniity

Alltså idag känner jag mig superledsen och orolig inför framtiden :( det är en del som inte riktigt stödjer att man får barn i en homosexuell relation.. Att det inte är rättvist för barnet? Det väcker ju såklart oros tankar hos mig, kommer vårt barn bli mobbat, kommer vårt ban lida för att den inte har ngn far och sånna frågor :/ vad tror ni? Känner mig så super nere för det här :( jag hade inte världens bästa uppväxt men vill ju såklart ge mitt barn allt jag kan speciellt eftersom min uppväxt.. Jag träffade aldrig min riktiga pappa men jag har en styvpappa (som är underbar) och av min mamma har jag aldrig fått mkt kärlek...
    Känner ni någon HBTQ med äldre barn? Hur funkar det för dom? Hur mår barnen?

• Infiniity

Varärstorken - ååh tack för infon :) har känt mig så deppig och nere och bara legat i sängen hela dan och tänkt på om detta är en självisk handling, att sätta barn till världen i ett samkönat förhållande. men nu känner jag mig säkrare igen efter ditt inlägg :) det är väll graviditetshormonerna som spökar.. Jag va emotionell redan innan graviditeten men nu är det nästan löjligt..
    Men tack för dina lugnande ord

• Infiniity

Tack AnnaTr :) känner mig så mycket lugnare nu när jag pratat me så många om det

Svar på tråden Rengbågsförsök?