• Infiniity

Rengbågsförsök?

AnnaTr - Nästa gång då jävlar :)

Wazzie - Håller tummarna här borta :)

• Infiniity

Ååååh tjejer jag är så lycklig :D idag har jag fått se min lilla lilla bebis och ett blinkande litet hjärta

• Infiniity
    AnnaTr skrev 2013-03-12 07:20:40 följande:
    Infinity: Ååh! Mys :) Undebart! Vilken vecka??

Hur går det för er andra???

Nu är det typ sex veckor till vårt nästa försök och jag längtar massor redan.. Tänk att det blir sjunde gången vi åker!!!
    Idag är jag i vecka 8 (7+0) Det var helt underbart att se det blinkande pytte lilla hjärtat, det vart verkligt på ett helt annat sätt :D
    Den här gången är det eran tur :D ska hålla tummarna till tusen!!!!
    Repan skrev 2013-03-12 08:21:24 följande:
    Så härligt o få se! 
    Helt obeskrivligt underbart :D

Repan skrev 2013-03-12 08:24:29 följande:
    Vi väntar på mensstart här, om ca 6 dagar, sen ska jag äta pergotime i fem dagar och sen VUL + insemination efter påsk då!
    Seg väntan just nu måste jag säga, men det är ju inget jämfört med sex veckor så ska inte klaga. :) Någonstans 20 dagar kvar till insemination. 
    Åååh påskägg brukar ju ha bra innehåll så det ska nog gå fint ;) :D

• Infiniity

TFTC - Neej ååååh :((

Syskonfötsök - vad är FET? (Jag har ju kört på heminsemination så har ingen koll på alla dessa förkortningar)

• Infiniity

MinMio - den månaden vi fick vårt plus var den månaden jag trodde på minst.. ända från inseminationsdagen kände jag att det inte tog sig.. Men sen så kom ju pluset :D

Håller tummarna för er alla tjejer här inne! glad påsk på er :)

• Infiniity
    Lyckan 382 skrev 2013-04-03 20:14:17 följande:
    Lycka till alla ni som väntar på BIM/testdag! Jag kollar in här hela tiden och håller tummarna att det blir fler plus i tråden :) :)

Klart man blir knäpp i huvudet. När vi inte lyckades första gången och jag fick mens så började jag fantisera ihop att jag blött ut en tvilling och det fanns en kvar. Tyckte jag kände stick i magen osv. Herregud! Men jag är lika knäpp nu när jag faktiskt är gravid... Google är alla gravidas/blivande gravidas värsta fiende!

Repan - precis så blev det ju för oss också! Tillslut VILLE vi ha tvillingar :) Men det blev ju bara en och nu är vi glada och nöjda för det!

Hahaha ja man blir tokig ^^

Vilken vecka är du i? :)  
Svar på tråden Rengbågsförsök?