Rengbågsförsök?
Hur gamla är alla här inne? vart bor ni och har ni redan barn? Vore kul o veta lite mer :D
Hur gamla är alla här inne? vart bor ni och har ni redan barn? Vore kul o veta lite mer :D
Igår gjorde ju jag en insemination vid 12 tiden och sen somna jag i några timmar, men sen när jag vakna och ända tills nu har jag haft ont i tjejmagen :(( är så rädd att vi kanske gjorde fel och sprutade upp för långt? Vad tror ni? Vet ju att grav symtom inte kommer förens efter ngn vecka så de måste va ngt annat.... Är rädd :((
På min sida är det enbart min lillasyster som vet och hon tycker det är superkul och längtar efter att bli moster (hon har själv nr 2 ute ur magen om en månad) På flickvännens sida är det ganska många som vet, hon är lite för exhalterad och förstår inte att det finns så mkt som kan gå fel :/ och då är det ju INTE kul att berätta och förklara om det för folk :(
Jag har fortfarande ont i magen :/ läste att det kan bli så efter en insemination "för att saker som inte brukar va där" kommer in.... Orolig samt hoppfull.. en jobbig blandning av känslor.
Nu är jag på ÄL +3, VARFÖR går tiden så långsamt för? Jag har en nedräknar app på min mobil som räknar ner tills jag får göra testet och det känns som att det inte gått en enda sekund sen i torsdags :(
M
Mihiiii kan ingen spola fram tiden så att man får svart på vitt om man kan vänta sig en bebis i sommar eller måste insemineras nästa månad??
Skevis - jag håller tummarna hårt hårt för att vi båda plussar :D
Skevis - Jaa försöker så gott jag kan :D jag och tjejen pratar om bebisen som henne och vi har redan ett namn vi känner oss säkra på :P
Ååååh vad jag håller tummarna för oss :D
Skevis - Ja du man kan väll säga som så att jag håller på o bli tokig på ovetandet typ :P
Jag känner mig massa gravid, molvärk avlöst med kramper i magen då jag bara vill lägga mig ner, trött, hungrig heeeela tiden men får ändå inte plats med mer mat när jag försöker, större lixom spändare bröst, huvudvärk vareviga dag, andfådd vid ansträngning (tillomed så folk kommenterat det) och jag har ju häst och har normalt en bra kondis. Har känt lite i ryggen med och så har jag fått ökade flytningar, kissar mest heeeela tiden och så har jag känt mig lite varmare och uppsvullen typ. Och VAD jag verkligen VERKLIGEN hoppas detta inte är skengrav :/ VI MÅSTE JU PLUSSA!
Ååh lite lagom jobbigt att din kollega e pregg, man vill ju så mkt mer dåå!
När har du tänkt att testa? Jag testade neg i torsdags men då var jag bara på ÄL+7, idag är jag på ÄL+10 (söndag nu) jag tänkte ta nästa test på torsdag ÄL+14 (borde ju ge utslag) )
Rainbow Dash - Tack så jätte mycket :) hoppas ni plussar så fort ni kör igång igen :D