Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Shit vad vi sprutar ut ägg i den här tråden!
Avokado, kan de inte ändra beslutet då?
De kommer ju bestämma om totalfrys/et för mig i morgon beroende på vad vul visar.
Om din läkare tycker att det ser bra ut nu så borde det väl gå att få göra ET?!?
Tungmetall, det där låter som lovande symptom! Håller tummarna!
Aha, då förstår jag. Typiskt det där med ägglossningssprutan.
Jag är jättesvullen i magen, ser gravid ut. Är öm och har svårt att få i vagitorierna. Mår lite illa, är gasig och lite yr. Känns som att jag är i min egna lilla värld, lite bortkopplad i en bubbla typ.
Tror inte att jag får tillbaka nåt i morgon....
Hej tjejer!
Läkaren konstaterade att Jag är lite överstimulerad och har vätska i buken.
Men läkaren tyckte att jag såg så pigg ut så jag fick tillbaka ett fint embryo idag!!!!
Av mina 20 ägg hade 11 befruktats och de har fryst 6 stycken.
Känns som ett bra resultat. Nu är det bara att vänta och se!
Ni som har gjort ivf, gick ni upp i vikt av behandlingen? Jag har gått upp 5 kg! Och jag är tyvärr inte smal sen innan, så det känns inte kul. Eftersom jag bara tog hormoner i två veckor känns det lite galet att gå upp så mkt.