Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Men. Kom på en sak. Varför ska vi göra spolning av äggledarna när det är återinsättning av fryst embryo i naturlig cykel vi gör..? Det har ju inget med äggledarna att göra? Det är ju ett färdigt embryo som sätts in i livmodern vid rätt tidpunkt bara.nån som vet..?
Spelar egentligen ingen roll, blev bara fundersam. Det är ju bra att göra det oavsett, så man vet sen man vet ju aldrig, det kanske blir aktuellt med insemination nån gång i framtiden. Vk fick tid nu pä fredag redan för både cellprov och genomspolning
Håller tummarna för flera regnbågsplus snart! Vi var på VUL idag. Jag hade många äggblåsor, ca 20 i varje äggstock. Däremot var de lite för små (10mm) så nu fick jag höjd dos och ska tillbaka på nytt VUL på fredag. Ni som gjort ivf, hur stora var era äggblåsor på första VUL:et?
Första ivfen var frugans mellan 8-14 mm på första vul. Andra va alla runt 10 mm. :)
Ja dem va ju för små för äp men dem ökade dosen på fredagen o på måndagen va 2 över 17 mm resten runt 15 :)
Äp gjordes sen på fredagen 1 vecka efter första vul