• Rainbow Dash

Rengbågsförsök?

Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

• Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • Avokado

Risken för allvarlig överstimulering var tydligen för stor så jag får inte göra något Embryo Transfer. :( Det blir iaf äggplock, men alla eventuella embryon fryses ner. Trist, men klart jag inte vill bli sjuk.. Mår rätt kasst nu, fysiskt och längtar till bättre tider...

• Varärstorken

Nej så tråkigt Avokado! Totalfrys alltså....

När blir äggplock?

Du säger att du mår dåligt, på vilket sätt?

Jag mår jättedåligt nämligen och är lite orolig.

Får yrsel, hjärtklappning, värmevallningar, huvudvärk och är extremt trött. I morse kräktes jag efter att ha tagit sprayen.

Skickar styrkekramar!

• Avokado
    Varärstorken skrev 2014-05-16 18:58:45 följande:
    Nej så tråkigt Avokado! Totalfrys alltså.... När blir äggplock? Du säger att du mår dåligt, på vilket sätt? Jag mår jättedåligt nämligen och är lite orolig. Får yrsel, hjärtklappning, värmevallningar, huvudvärk och är extremt trött. I morse kräktes jag efter att ha tagit sprayen. Skickar styrkekramar!

Japp, totalfrys blir det. Äggplock blir på tisdag. Jag har hemsk huvudvärk, ser suddigt, yrselattacker och extremt trött. Plus hemskt illamående och ont i magen. Låter väldigt likt dina symptom! Det är nog ingen fara, men inte konstigt att man mår dåligt av alla hormoner. Kramar tillbaka!
  • Varärstorken

Äggplock i morgon. Är nervös!!! Nu är det äntligen dags och det ska bli skönt, men jag oroar mig för allt som kan gå fel. Att jag ägglossat för tidigt, att det gör ont att inga ägg befruktas. Kan det inte bara vara gjort!

• tungmetall
    Varärstorken skrev 2014-05-18 19:55:03 följande:
    Äggplock i morgon. Är nervös!!! Nu är det äntligen dags och det ska bli skönt, men jag oroar mig för allt som kan gå fel. Att jag ägglossat för tidigt, att det gör ont att inga ägg befruktas. Kan det inte bara vara gjort!

Lycka till! Slappna av och försök att inte tänka så mycket :)
  • Käreste
    Håller tummarna för er! Hoppas det finns många och fina ägg, och att flera blir befruktade!
  • Avokado

Lycka till! Det kommer säkert gå jättebra! Känner igen rädslorna, jag har samma inför mitt äggplock imorgon..
  • Varärstorken

Hej!

Nu är jag hemma igen.

Personalen på su var helt fantastiska och tog verkligen hand om mig.

Men tyvärr bet varken bedövningen eller morfinet på mig så jag grät mig igenom äggplocket.

Tyvärr så hade den gynekologen som gjorde vul på mig sett fel. Hon sa att jag hade 10 ägg men de fick ut 20!!!!!!

Så jag är överstimulerad och det finns risk för att jag inte får tillbaka något embryo på onsdag utan att de fryser ner allihop.

Det förklarar ju iaf varför jag mått så dåligt!

• Avokado
    Varärstorken skrev 2014-05-19 13:36:18 följande:
    Hej! Nu är jag hemma igen. Personalen på su var helt fantastiska och tog verkligen hand om mig. Men tyvärr bet varken bedövningen eller morfinet på mig så jag grät mig igenom äggplocket. Tyvärr så hade den gynekologen som gjorde vul på mig sett fel. Hon sa att jag hade 10 ägg men de fick ut 20!!!!!! Så jag är överstimulerad och det finns risk för att jag inte får tillbaka något embryo på onsdag utan att de fryser ner allihop. Det förklarar ju iaf varför jag mått så dåligt!

Stackars dig! Hoppas du inte blir dålig! Grattis till en bra äggskörd mitt i allt. Jag har varit på akuten för att jag fått konstigt synbortfall. Visade sig vara migrän. Har aldrig fått så förut så det va lite läskigt.
  • Varärstorken

Stackars dig avokado! Migränet hänger säkert ihop med överstimuleringen. Hoppas att det blir bättre efter äggplock i morgon för dig.

Kram

Svar på tråden Rengbågsförsök?