• Rainbow Dash

Rengbågsförsök?

Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

• Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • Varärstorken

Jag har också gått upp 5 kilo. Höll på att smälla av när jag fick ställa mig på vågen innan äggplocket.

Nu är jag dessutom rejält gasig och uppblåst av progesteronet så jag ser seriöst höggravid ut!

• Avokado
    Varärstorken skrev 2014-05-23 15:05:38 följande:
    Jag har också gått upp 5 kilo. Höll på att smälla av när jag fick ställa mig på vågen innan äggplocket. Nu är jag dessutom rejält gasig och uppblåst av progesteronet så jag ser seriöst höggravid ut!

Haha, samma här när jag ställde mig på vågen. Blev helt chockad :-P Är det vätska eller kan det vara fettuppgång? Tycker jag har ätit bra. låter jobbigt att dessutom få progesteron-biverkningar :/
  • Varärstorken

Jag tror att det är mest vätska, speciellt eftersombåde du och jag blev lite överstimulerade.

Får jag verkligen hoppas.....

Men det borde vara det, min mage står rakt ut och ligger inte i bilringar sm den borde gjort om de var fett....

• tungmetall

Jag gick oxå upp i vikt, 4 kg och känner mig fortfarande svullen 2 veckor efter ÄP pga att lutinus gör mig förstoppad. Men det är bara att härda ut, man lär både svullna och öka i vikt om man får plus. ;)

• Varärstorken

Å bra tungmetall, då kan vi ju konstatera att det är ivf medicinen som ställer till det för oss viktmässigt.

Ja, det där progesteronet..... min mage är inte glad!

• tungmetall

Vaknade imorse och det hade kommit blod. Har lite mensvärk men inte mer än senaste veckorna, dock ont i magen pga förstoppning. Hoppas det är nidblödning och inte mens!

• Varärstorken

Vilken ruvardag är du på? Är det 12?

Hoppas att det bara är en liten obetydlig blödning. Håller tummarna! Kram

• tungmetall
    Varärstorken skrev 2014-05-24 17:31:38 följande:
    Vilken ruvardag är du på? Är det 12?

Hoppas att det bara är en liten obetydlig blödning. Håller tummarna! Kram

Ja dag 12 idag. TD på onsdag. Men det känns ju ganska kört. :/
  • tungmetall
    Varärstorken skrev 2014-05-25 14:06:53 följande:
    Hur är det med blödningen idag? Ökat/ minskat/försvunnit? Stor kram

Tyvärr har den ökat och det är mer än jag nånsin haft som mens. Känns dessutom som rakblad i magen emellanåt, men det går väl över tillslut. Det är väl bara att ställa in sig på att det inte gick denna gången heller.. :/
Svar på tråden Rengbågsförsök?