Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Jag är nog lika mycket på fb som här så enkelt när man har smartphone...
Marla pm:a gärna mig också så kan vi ha kontakt där också kan tyvärr inte pm:a (bara svara på verkar det som? :-S) från den smarta telefonen...
Så, nu är Nils och Agnes (söta namn förresten!) 10 dagar? Gud vad lätt för mig att ha koll på deras födelsedagar ^^ hur många blöjor har det gått åt? Haha. Jag har verkligen ingen aning om hur många man borde ha hemma. Kör ni med strl 1 nu?
FK ringde mig på lunchen om att de fattat beslut om min sgi. Får lägsta eftersom jag inte jobbat tillräckligt, studerar ju i vanliga fall, så det är vad jag räknat med- tyvärr men skönt att ha ett beslut åtminstone! Har skickat in makens inkomstuppgifter också så att det ska gå snabbt att få ut för hans dagar sedan. Han kommer vara hemma första 10 dagarna och sedan varje fredag. Hur gör era partners?
Marla ah just det! Glömt att jag har den inställningen. Loggar in på jobbdatorn och skickar till dig då istället ja jag förstår att det känns som tiden rinner iväg! När en kompis till mig fick barn tänkte jag mycket "undrar vem hon blir, hur hon kommer vara". Nu känner jag att jag har tid att ta reda på hur bebisen kommer bli i framtiden, men att nu bara finns nu och jag måste ta till vara på varje sekund
Okej då lär jag behöva några fler 1or iaf får man några blöjor från bb? Eller i liberoboxen?
Vad har du pluggat Marla? Är du färdig eller ska du plugga mer sen?
Idag tog jag min första ensamma promenad med Nils i vagnen. Träningskläderna åkte på och en promenad på fem kilometer klarades av. Svettigt och rätt jobbigt i uppförsbackarna :) Hoppas ni mår gott! Kram
Hej tjejer, ledsen att jag är så off här. Nu så:
Marla, ska kolla om jag skrivit upp mig hos båda men tror det
Skönt att vara klar! Jag har ungefär ett år kvar, pluggar juridik.
Njut!
LoG låter jätteskönt! Gick du i skogen här? Jag orkar inte 5 km längre tror jag, iaf inte särskilt fort. Hoppas jag återfår formen snabbt efter
Hoppas er helg är bra! Jag jobbar min sista vecka nu, mån-tors. Så skönt!
Kramar
Jag gick min "gravidrunda" till badet och genom S Ängby. :) Skogen får det bli snart också.
Ekot, vill du ha hallonbladste? Jag har en oöppnad förpackning om du vill ha :) Köote två - lite onödigt då jag druckit typ tre koppar te.
Ekot - skönt att vara ledig för dig! Hoppas du hinner vara ledig lite innan bebis kommer ut... Så det inte blir som för mig ;)
Haha hallonbladste, är inte det det man kan dricka för att få igång förlossningen? Därför Nils kom lite tidigare? tack för erbjudandet! Dock dricker jag inte te...
men tack ändå
Hehe ja, iaf en vecka kan jag väl få gå hemma innan det är dags svårt när man inte vet när det är dags. Vill ju inte gå hemma för länge innan.