Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
hej, är uppvuxen i spånga och bor nu i bromma. väntar bebis nr 2 nu i september. är först bland mina vänner med barn, så känner mig ensam. skulle vara kul att hitta på nåt!
vart bor du nånstans?
hej, är uppvuxen i spånga och bor nu i bromma. väntar bebis nr 2 nu i september. är först bland mina vänner med barn, så känner mig ensam. skulle vara kul att hitta på nåt!
vart bor du nånstans?
jag hade läst att det varit mycket på förlossningarna under sommaren, så tänkte det är lugnt nu. men nu blir jag orolig! då är det nog bra att ringa ganska tidigt och höra läget, så man kan förbereda sig på om man ska åka nån annanstans. men verkar ju inte alls kul att åka till uppsala med värkar...
för mig är det 6 dagar kvar. är lite sur, hade tänkt att bebisen skulle komma igår. släktdrag på min mammas sida att vi föder en vecka innan bf, stämde in förra gången, så¨hade nästan räknat med en bebis idag. lite snopet, så kommer säkert att gå över tiden nu...
hur sover ni? jag kan inte sova på natten.ligger mest i soffan och ser på tv eller surfar. halvsover till nån film eller ljudbok.
håll tummarna för mig imorron, ska se om jag får tag istället jag beställt vagnen från.åkte förbi där idag, och det satt en skylt att de bara har öppet tisdagar 3 timmar.... verkar ju inte lovande...
sen blir det bm också. annars så händer det inte så mycket för mig imorron =)
har ni funderat på namn? kollat könet?