Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Japp första barnet här också. skönt med lite varmare iaf! Jag har tyvärr fullt upp imorgon. Tor och fre tror jag att jag kan ses om jag inte minns fel.
jo på fredag efter lunch har jag tid =) har du en pojke eller flicka?
hur gammal är din nu? så härligt att se hur dom utvecklas vecka från vecka, helt sjukt att tiden går så fort, min pojke är nu 10 veckor.
Vad trevligt. Kan ni andra tjejer fredag eftermiddag?
Jag har en pojke på 7,5 v nu. Då är det tre killar i tråden och en flicka ja det är otroligt vilka framsteg de gör!
Förresten blev inte sonen av med skenan igår som planerat. Så han ska ha den i sex v till hoppas det är bra sen iaf!
Kul att det blir fler! Mysigt med fika, beror på vilken tid på fredag... Bara jag som undviker att gå ut när det är så här kallt? Så svårt att veta hur mkt man ska klä på. Längtar redan till våren!
Hej! vad roligt med många pojkar, i min föräldrargrupp är det bara flickor.
ja vi kan ju bestämma en tid för fika, om ni kan då vill säga, så kan man se hur vädret är :)
är det riktigt busväder vill man inte gå ut :)
vilken tid kan ni tjejer?
Jag kan hela fredagen så bestäm ni marka behöver väl hämta storasyster på förskola så inte för sent antar jag? Från vilken tid kan du karollina? LoG kan du på fredag?
Nä när de är så här kallt blir det bara in och ut ur bil... Imorgon blir det promenad till bvc iaf så bra att det blir varmare
Marka
Marka är lika med marla
Jag kan när som efter 11.00 =) vart brukar ni gå å fika?
Vi har aldrig varit på fika faktiskt. Har inte träffat marla (men blivit fb-vänner) och LoG endast träffats en gång fast vi bor typ grannar ^^ men båda verkar vara bra tjejer iaf så haft tur med er som svarat i tråden
Nå kom ifrån ämnet, var tycker ni vi ska fika? Är det krångligt för dig marla att ta dig till vällingby? Kan ju ta något fik där. Eller ses hos någon?
Får jag fråga hur gammal du är karollina?