Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Massagotti fik finns på bottenplan och massagotti restaurang finns på övre plan, iaf förut ses vid fiket/entren vid fiket?
blir toppen att ses vis entren, klockan 11 i morgon =)
Kanon. Ses vid kl 11!
Syns i morgon då!
Måste ställa in. Stora tjejen har feber och kräks. Så typiskt när man ska få lite egen tid ;) Hade verkligen sett fram emot att komma ut, så hoppas det blir nån träff snart igen? Kanske nästa vecka?
Åh så trist. Hoppas hon blir frisk snart. Klart vi kör en till träff snart. Måste få med LoG då också kan kolla vilka dagar jag har läkarbesök nästa vecka under dagen. Vilka dagar passar er?
Ska vi ses ändå Karollina?
kom precis hem, inte haft möjlighet att läsa, ska vi ändra till nästa vecka eller? min son va lite snuvig här på morgonen :( så kanske går något :(
Okej då kan vi lika gärna skjuta på det. Trist!
Har kollat nu och ons och tor nästa vecka ska jag till sjukhuset.
Hoppas ni får en trevlig helg iaf!
Ja verkligen tråkigt :( står här med kläderna på haha, men som sagt dumt att ge sig i väg så man inte smittar med förkylning :( jag kan inte heller på onsdagen, tisdag har jag bvc, på morgonen, har ni varit på öppna förskolan på blackeberg? dom har fika för småbarn på tisdagar? :) dit skulle man kunna gå med =)
Vad trist att det inte blev något tjejer... Jag är gärna med nästa vecka men är rätt uppbokad... Kan nog bara onsdag tror jag. Veckan efter det har jag lite lättare... tror jag! Trevlig helg tjejer!