• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • FMGA
    Aaliyah skrev 2012-10-23 12:49:22 följande:
    Äh, ta av dig offerkoftan nu. Så synd är det inte om dig
    Vem vet, så småningom kanske CMM inser att han inte har ensamrätt på härskartekniker och utifrån denna insikt väljer att inte bli så stött när han blir bemött på samma sätt som han bemöter andra - eller kanske rentav börjar diskutera sakfrågor i stället.
  • CMM
    FMGA skrev 2012-10-23 13:15:40 följande:
    Vem vet, så småningom kanske CMM inser att han inte har ensamrätt på härskartekniker och utifrån denna insikt väljer att inte bli så stött när han blir bemött på samma sätt som han bemöter andra - eller kanske rentav börjar diskutera sakfrågor i stället.
    Nu börjar man känna igen dig igen :)
    Jag har en Twitter nu! twitter.com/CMM_FL
  • FMGA
    CMM skrev 2012-10-23 13:18:27 följande:
    Nu börjar man känna igen dig igen :)
    Pröva att klicka på visa endast CMM och sen visa endast FMGA och gör en bedömning av vem av oss som oftast väljer att diskutera ämnet och vem som oftast enbart behandlar personfrågor.

Mitt främsta intryck av dig är att du mycket väl skulle kunna klara av att diskutera på en sådan nivå att du inte skulle behöva fästa dig särskilt vid eventuella gliringar åt personangreppshållet. Det finns åtskilliga som inte ens har förutsättningar att kunna diskutera på annat än personangreppsnivå, men det har ju du egentligen.

(Och ovanstående är alltså exempel på den variant av härskarteknik som du brukar använda dig av) 
  • Element
    FMGA skrev 2012-10-23 13:28:44 följande:
    Pröva att klicka på visa endast CMM och sen visa endast FMGA och gör en bedömning av vem av oss som oftast väljer att diskutera ämnet och vem som oftast enbart behandlar personfrågor.

Mitt främsta intryck av dig är att du mycket väl skulle kunna klara av att diskutera på en sådan nivå att du inte skulle behöva fästa dig särskilt vid eventuella gliringar åt personangreppshållet. Det finns åtskilliga som inte ens har förutsättningar att kunna diskutera på annat än personangreppsnivå, men det har ju du egentligen.

(Och ovanstående är alltså exempel på den variant av härskarteknik som du brukar använda dig av) 
    Det kom ju verkligen från rätt person, att dina påhopp är inlindade och välformulerade  spelar ingen roll, de är nämligen fortfarande påhopp.
  • PumpkinQueen
    CMM skrev 2012-10-23 12:52:02 följande:
    Det är inte ett dugg synd om mig (det där med "offerkofta" är för övrigt också populärt att ta till när man inte har något vettigt att komma med). Klart jag fattar att man får stå ut med att få skit när man ger uttryck för åsikter som mina, speciellt här på FL.

Jag tycker bara det är synd att en del av skiten är så väldigt förutsägbar. 

Äh, det är väl inte på grund av dina åsikter som du får påhopp. Det är främst på grund av din trevliga personlighet. Solig
  • CMM
    PumpkinQueen skrev 2012-10-23 13:52:31 följande:

Äh, det är väl inte på grund av dina åsikter som du får påhopp. Det är främst på grund av din trevliga personlighet. Solig
    Jag är inte trevlig och utger mig inte för att vara det heller. Jag har dock, till skillnad från exempelvis dig, åtminstone viss självinsikt. Du gör ju inget annat än att sätta dig på höga hästar och, när du blir överbevisad, försöka omdefiniera språket (!) - senast var det nåt om allmän rösträtt som tydligen bara skulle betyda det du bestämde - för att du inte ids stå för att du faktiskt har fel.
  • PumpkinQueen
    CMM skrev 2012-10-23 13:56:30 följande:
    Jag är inte trevlig och utger mig inte för att vara det heller. Jag har dock, till skillnad från exempelvis dig, åtminstone viss självinsikt. Du gör ju inget annat än att sätta dig på höga hästar och, när du blir överbevisad, försöka omdefiniera språket (!) - senast var det nåt om allmän rösträtt som tydligen bara skulle betyda det du bestämde - för att du inte ids stå för att du faktiskt har fel.

Självinsikt OCH ödmjukhet i ett och samma paket! Rena rama Kinderägget! FlörtSkrattande
  • FMGA
    Element skrev 2012-10-23 13:37:10 följande:
    Det kom ju verkligen från rätt person, att dina påhopp är inlindade och välformulerade  spelar ingen roll, de är nämligen fortfarande påhopp.
    Nja, möjligen att jag kan påpeka att den antifeministiska liturgin inte har någon bäring i den sekulära världen.
  • CMM
    PumpkinQueen skrev 2012-10-23 14:00:40 följande:

Självinsikt OCH ödmjukhet i ett och samma paket! Rena rama Kinderägget! FlörtSkrattande
    I aim to pleaase.
  • CMM
    CMM skrev 2012-10-23 14:01:57 följande:
    I aim to pleaase.
    ... med ett a i "please". Typiskt.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!