Vi som är överviktiga & gravida.
Idag blev vi äntligen klara med barnrummet. Så nu får bebisen gärna komma. Gärna NU!! :D
Bara bebisen som fattas i vaggan :)
Idag blev vi äntligen klara med barnrummet. Så nu får bebisen gärna komma. Gärna NU!! :D
Åh, grattis i förskott Bräckehäxan :) Men det hade väl varit en härlig födelsedagspresent? :D
Jag har förresten lite fler bilder på rummet i min blogg om ni vill se!
sottnottochlagat.blogspot.se/
Sömntutan: Jag kan tala om för dig att för att det skulle bli något gjort fick jag göra det själv. Haha. Min man är bra på mycket men att få tummen ur röven är inte en av sakerna. Haha.
Så jag tapetserade det mesta själv, tog hjälp av min pappa och maken fick rycka in lite när han behövdes och när jag behövde vila lite. Men målat har jag gjort helt själv, jag var så trött på att allt drog ut på tiden så jag bara slängde ut allt ur rummet och satt i gång :)
Var klar redan förra helgen och så skulle min man hjälpa till att borra upp några hyllor, det tog han en hel jävla vecka så nu äntligen är då allt klart! :D
Till hans försvar så pluggar han och jobbar en del extra men jag tycker ändå ibland att han prioriterar helt fel med sin lediga tid. Det kommer han få ändra på när bebisen kommer!
Kommer komma mer bilder sen, ska göra en liten "läs & mys - hörna" också hade jag tänkt :)
Tack så mycket! Han får mer än gärna komma nu faktiskt. börjar bli skapligt trött på att vara gravid :D
Tack Annanax! :) Byrån var verkligen ett projekt i sig. Jag har ju Noll tålamod så var tvungen att måla allt på en gång. Tog mig 3 dagar och ett antal raseriutbrott innan jag fick den som jag ville. Hahaha :D
Annanax, nu flyger tiden! :)
Nu bjuder jag på en tjockis-bild :D Vecka 38 och jag har gått upp 2 kg så jag väger 99 kg nu.
Men nu får han gärna komma ut, jag är så trött på att vara trött hela tiden :D