• Yarrow

Vi som är överviktiga & gravida.

Wilmis07 skrev 2013-08-16 11:19:59 följande:
    Ska försöka fixa det sen
    Woho!! Jag tror jag saknar att vara gravid alldeles för mycket för mitt eget bästa. Hahaha
  • Yarrow
    MissKatty skrev 2013-08-16 16:04:22 följande:
    Hur länge fick ni vänta på honom? :)
    I 5 år, därför vi kör på syskonverkstad på en gång. :)
  • Yarrow

Matsina: Tråden är väldigt aktv och det kommer nya hela tiden och många av oss som fått våra småttingar är kvar ändå :) Så grattis och välkommen :)

• Yarrow
    MissKatty skrev 2013-08-16 20:25:23 följande:
    Ja det var ju några år det, det tog oss åtta år. Jag förstår att du vill köra på direkt med ett syskon då :)
    Usch, kan inte ens tänka mig hur det skulle kännas att vänta 3 år till. Jösses vad man står ut med egentligen.

Men nu är vi mer hoppfulla denna gången, har till och med köpt hem brie och mögelost för hoppas så att det blir sista gången på ett tag :)
  • Yarrow

Soseco: Åh vad mysigt :) Jag sitter redan och planera massa i mitt huvud, våningssäng i barnrummet, minispälsäng.. Borde inte, det kan ju ta lika lång tid igen så borde inte ta ut för mycket i förskott.

MissKatty: Som vi då, vi tog ett år "ledigt" från att försöka bli gravida. Jag skulle genomgå 2 operationer och min man började plugga. Vi liksom laddade för IVF som planerades in till våren 2013. I stället kom det en liten plutt då som bestämde sig för att flytta in i min mage :D

• Yarrow

Soseco: Gud va kul! :) Berätta hur de reagerade sen :)

MissKatty: Ja, jag hatade när folk sa så till mig innan och så var det precis det som hände mig. Haha. Fast jag hade ju ingen egen ägglossning så i princip kunde jag ju inte bli gravid utan hormoner. Men förra året så fick jag för första gången en spontanmens, alltså utan hormonbehandling.. Ochja, med den kom det en Ägglossning och så blev jag ravid på en gång. Hahah

• Yarrow

Åh det är ju helt livsfarligt att gå online nu, hela min kropp skriker efter att bli gravid igen. Hade troligen ÄL i tisdags. Väntar och väntar och väntar.

Var på fest i går och mådde fruktasnvärt illa redan efter ett glas vin. Flera gånger under kvällen blev jag illamåeende så jag hoppas :) Fick dessutom en dumpning av maten vilket var ett av de första tecknen jag hade på att jag var gravid sist :) Har inte dumpat på flera månader! :D

Hade barnvakt i går och råkade säga till min mamma att det var skönt att de kunde passa Hugo över natten för att det kan bli sista gången på länge om jag kan gå ut. Och när hon undrade vadå så fick jag dra en lite lögn om att min man ska jobba mycket och att hans skola börjar nästa vecka. Haha.

Åh, kan det inte bara vara nästa vecka nu!

• Yarrow
    Hallondricka skrev 2013-08-19 17:46:42 följande:
    Blir andra gången jag lämnar denna tråden nu. Idag på mitt VUL syntes INGENTING, bara en liten skugga... Så less  på det här... Ska mäta hcg i tre dagar nu, men är magen tom så förstår jag inte varför jag ska göra det...
    Åh, beklagar verkligen! Hoppas innerligt att du kommer tillbak hit snart igen!
  • Yarrow

Viseversa, vilket sötroll alltså :) Jag får väl också bidra i bildkavalkaden :)

Hugo 3,5 månader ligger och softa lite.

• Yarrow
    viseversa skrev 2013-08-27 07:58:14 följande:
    Åh han är helt underbar. Älskar att se bilder på andras bebisar. älskar bebisar helt enkelt.
    Håller med :) och gravidmagar! är jag in inte gravid nu kommer jag bli ledsen. fast det går nog över fort för jag har ju detta charmtroll som tröst :)

Svar på tråden Vi som är överviktiga & gravida.