saganomenfantasi skrev 2014-02-14 18:25:05 följande:
Nej jag vet! Och jag är faktiskt ganska nöjd med mig själv även om omgivningen verkar tycka tvärtom;) jag rör även på mig både gym och promenader men men. Okej tio procent då är jag ju på god väg! Stod att jag tydligen behöver gå ner 18 kilo någonting. Har gått ner 4,8 från december. :)
Ja, 18 kg tills du anses som normalviktig, men även innan dess så kan du ju få hjälp att bli gravid. För att få hjälp med provrörsbefruktning behöver man ha ett bmi på under 30 och det har du ju tror jag.. ;)
Du borde skaffa dig en ny omgivning, hehe. för mig är det tvärt om. Eftersom jag gått ner så mycket så tror alla att jag är gladare och lyckligare och skit. Nä, jag var lycklig innan med, gick ner i vikt för att kunna bli gravid, inte bli snygg :D
Tack, ja vi har en liten speciell historia. Hoppas att jag kan peppa någon i allafall :) Men det är lite skumt att vara gravid igen efter att ha hört sååååå många gånger att jag aldrig kommer kunna bli gravid. Nu får vi två små mirakel på mindre än ett 1½ år :)