Vi som är överviktiga & gravida.

Letar efter en med vita gavlar till Lill-knoddens rum nu :D
Igår gick jag in i vecka 24, fortfarande på 97 kg (startvikt) fast alla fågr mig ela tiden om jag gått ner i vikt. Tydligen så ser det ut så i ansiktet och axlar. Jagvarken känner eller ser det, blir lika förvånad varje gång jag ställer mig på vågen och inte har gått upp något. Känns som om jag inte gör något annat än äter och äter och äter.... och sover..
jag har också sovit jättedåligt men sen fick jag en sån där stor gravidkudde av min man i julklapp. Har massvis med kuddar plus den och när jag har som ondast så är det jätteskönt att kunna ligga upphöjt med svanken eller höften.
Vissa nätter sover jag ändå dåligt, inte p.g.a smärtan längre dock utanför att jag inte kan somna. Och när jag väl somnar så drömmer jag bara som zombies.. haha
Nä, utbudet av mammakläder på Gekås är inget att hurra över. Däremot så köpte jag på mig ett lass med gravid-trosor sist jag var där. Hade nog bara en sort men det spelar ju inte så stor roll :)
Köpte några bhar utan kupor också, så himla skönt att slippe stålkupan från mina vanliga bhar i magen.
Barn och bebisgrejer finns där massvis av, köpte ett spjällsängskydd sist men kommer garanterat att åka dit minst en gång innan bebisen kommer för att handla på oss andra praktiskta saker.
Söta bebisgym fanns där med :)