grabbmorsan skrev 2013-03-27 12:38:11 följande:
Jo och jag ser ju till att jag får i mig vad jag behöver för att må bra, plus att jag äter mina vitaminer o sånt där som jag ska också. Så det borde ju inte vara nån fara då :)
Jag blev gravid efter 3,5 månad måste det väl bli :) Har BF på min årsdag av operationen... vågar inte gå ut med graviditeten än då jag har familj och svärmor som kommer få sammanbrott kan jag lova. De vet ju att vi vill ha många barn men nu hade dom väl trott att jag skulle ligga på "latsidan" med barn iom operationen... men det vart inte riktigt så...
Får se när vi berättar, blir väl kanske när de frågar för att det börjar synas eller nåt... (bara för det så är det säkert tvillingar eller nåt så att det syns redan i vecka 12-13). Jag är ju fortfarande relativt rund så det syns väl inte så tidigt... förut har det inte synts förrän i vecka 20 nån gång, o knappt då har folk vågat fråga... ^^
okej, men om du börjar bli tanig utan att ha gått ner i vikt borde det väl betyda att du har gått ner i dig själv, men att kroppen ändå suger åt sig det den behöver till dig och bebisen liksom... men att du ändå liksom "krymper". Det borde väl isåfall vara bra? Kan jag tycka iaf :)
Ja, då har du några månader med kämpigheter framför dig. Men man står ut. :)
För vår del så är det bara min närmaste familj som vet om att jag har gjort operationen. Hade tänkt att berätta för "alla andra" några månader efter, ville liksom inte ha massa nyfikna blickar på mig hela tiden för att alla vill veta hur mycket man går ner.
Men ja, jag blev gravid i stället så för att inte oroa folk i onödan så har vi valt att berätta i sommar i stället. Det svåraste har dock varit att hålla det hemligt för svärföräldrarna. De älskar mat, dyra resturanger och god hemlagad mat. :) Som tur var sitter de gärna många timmar vid matbordet så de har inte märkt att jag inte äter lika mycket som vanligt :)
Ja igår fick jg byta kläder 3 gånger innan jag hittade en klänning som passade. Har nog inte fattat själv hur mycket jag har gått ner eftersom vågen står stilla.
NovemberApril skrev 2013-03-27 19:20:17 följande:
Aldrig. Mer. Ullared. Höggravid.
Örk!
Hahaha, du är inte klok! :) Hoppas du hittade det du skulle i alla fall :)