Vi som är överviktiga & gravida.
Här en fråga till alla er lyckligt gravida :) När började er mage att synas?
Plussade själv för några veckor sedan (vecka 8 nu), har 36 i BMI men känner mig redan uppsvullen..
Här en fråga till alla er lyckligt gravida :) När började er mage att synas?
Plussade själv för några veckor sedan (vecka 8 nu), har 36 i BMI men känner mig redan uppsvullen..
Visesersa: Jag är i vecka 10, går in i vecka 11 i morgon eller på torsdag. Så det är ju inte jätte långt kvar tills det börjar hända mer där inne :)
Bräckehäxan: Jösses, det var ju jättelängesedan som dom sändes. Trode det var bortglömt för längesedan. Haha :)
Jag är fortfarande gift med samma man i alla fall, mer än vad man kan säga om de flesta andra har jag hört. Vi började faktiskt försöka med barn ett år innan inspelningen och under 2 av bröllopen var jag faktiskt gravid men fick missfall :( Det var tidigt missfall men jag lyckades ändå reta up tv-teamet med att vilja gå och sova i stället för festa. haha.
Är det ultraljud du ska göra på torsdag? Håller tummarna att alt står bra till!
Shit, nu börjar jag gråta för att jag älskar min man så mycket... och så ser min katt så söt ut.. helvete. Gråter för allt.
Det värsta är att kolla på AMericas funniest homevideos,, jag gråter för att set är söta bebisar, söta djur, eller så är det så roligt att jag gråter och sedanvinner flk pengar och är glada, då gråter jag med...