abort är mord!!!
hur kan ni göra abort på ungar??? det är ju mord blir så upprörd när man läser om kvinnor som har skaffat barn men sen ångrar sig och gör abort!!!!! skydda er ifall ni inte vill ha barn era mördare!!!!
hur kan ni göra abort på ungar??? det är ju mord blir så upprörd när man läser om kvinnor som har skaffat barn men sen ångrar sig och gör abort!!!!! skydda er ifall ni inte vill ha barn era mördare!!!!
Nej, abort är inte mord, mord är en juridiskt definierad term som är klart avgränsad till människor och det innefattar varken djur eller foster.
Abort görs inte "på ungar" utan man aborterar foster. Frågor på det?
Du kan kalla oss mördare hur mycket du vill.
Det gör inte att du har rätt.
Ja, jag har tagit bort ett liv. Men jag har tagit bort ett liv för att bespara det lidande. Inte olikt vad man gör med ett sjukt djur eller ett djur ingen kan ta hand om.
Jag anser inte att människans värde är högre än djurens.
Du kan kalla oss mördare hur mycket du vill.
Det gör inte att du har rätt.
Ja, jag har tagit bort ett liv. Men jag har tagit bort ett liv för att bespara det lidande. Inte olikt vad man gör med ett sjukt djur eller ett djur ingen kan ta hand om.
Jag anser inte att människans värde är högre än djurens.
Jag hoppas att du bara var ute efter att skapa en inflammerad tråd ts.
Skäms.
Typiskt också att du lägger hela skulden på kvinnorna. Ingen på männen. Igen, skäms.
Nej abort är inte mord då skulle fängelserna vara överfulla..
Feg du är som är anonym..
Äh lägg av ts.
Jag blev gravid efter en våldtäkt, så det svider att bli kallad mördare för det har jag kallat mig själv många gånger. Vad ens skäl än må vara så är abort ett otroligt svårt beslut för de flesta. Jag tycker att folk gör abort för lätt, och jag ångrar att jag gjorde min trots omständigheterna.