Juni-barnen
Min son som är 6 hade både i nacken och ovanför näsan som liten men båda är borta nu, de i pannan kan man dock ana ibland när han tex tar i med ansiktet, typ grinar å så Enya har också storkbett både ovanför näsan och i nacken
Min son som är 6 hade både i nacken och ovanför näsan som liten men båda är borta nu, de i pannan kan man dock ana ibland när han tex tar i med ansiktet, typ grinar å så Enya har också storkbett både ovanför näsan och i nacken
Någon som vet varför dom får storkbett? Aldrig sett någon vuxen med ett så antar att de bleknar med tiden
Ammade Enya 23 igår å sedan sov hon till 06 imorse, riktigt skönt
Enya brukar vakna en gång lite beroende på vilken tid jag ammar henne så jag blev väldigt förvånad när jag vaknade imorse, vaknade av att brösten var galet sprängfyllda å värkte Två gånger är ju också jättebra, ammar du?
Lenis21: Okej förstår. Jag är glad att min mjölk räcker till, har motsatt problem då jag har galet mycket mjölk å är tvungen att pumpa ur då å då för att de blir för mycket för Enya annars så hon sätter i halsen
Lenis21: Okej förstår. Jag är glad att min mjölk räcker till, har motsatt problem då jag har galet mycket mjölk å är tvungen att pumpa ur då å då för att de blir för mycket för Enya annars så hon sätter i halsen
Va kul Dancia Vi har planerat och bokat dop den 1 september å jag håller också på med inbjudningarna
Funderar på detta med hår, Enya har tjockt svart hår å alla säger att hon kommer tappa och skava av de för de gör tydligen alla bebisar med hår (?) men när brukar dom isåfall tappa det? Att lite skavs av de förstår man ju men vadå ramlar allt bara av plötsligt? Sonen hade också hår men absolut inte så mycket å han tappade aldrig nått
Verkar som alla säger olika ang. detta med hår, vi får vänta å se helt enkelt
Fler vars bebisar har hicka? Enya hickade flera gånger om dagen i magen å likaså nu å hon blir så arg stackarn, tycker så synd om henne. Man vet ju själv hur jobbigt hicka här!