Juni-barnen
Ang. att amma offentligt, jag har inga amningsplagg förutom amningsbh men jag använder nästan alltid långa tunikor å har då alltid ett linne under så jag slipper dra upp alla kläder, sen har jag en filt jag slänger över axeln bara
Ang. att amma offentligt, jag har inga amningsplagg förutom amningsbh men jag använder nästan alltid långa tunikor å har då alltid ett linne under så jag slipper dra upp alla kläder, sen har jag en filt jag slänger över axeln bara
PetraK: ibland när min mjölk kommer för fort så sätter Enya i halsen å kväljer å då är de som att hon liksom inte får luft på några sekunder å håller andan, jätte läskigt men en reflex dom har å absolut inget farligt!
Jag är 23 och vi bor i hus och Enya är barn nummer 2, storebror är 6 år
Bor i Falun ska tilläggas men är ofta i Stockholm å hänger gärna med på en träff
Jollra vet jag inte men Enya har börjat göra sin små ljud, tex om jag pratar med henne så börjar hon låta å svara tillbax
Missförstånd: Vi bor ju inte alls långt ifrån varandra, vore kul å ordna en träff här med för visst var vi några fler från Dalarna va?
Alla bebisar är så långa, Enya är bara 53, hon blir 7 veckor snart. 49 när hon föddes, vikt kurvan ser jättebra ut men längdkurvan står mest still å där ligger hon långt under normal. Någon som vet om jag behöver oroa mig eller tar hon igen det tror ni?
Oj va varmt å härligt ni verkar ha de, har inte kunnat ha enbart body på Enya sedan hon föddes. Här är de kallt å blåser massa så Enya har långärmad body, byxor, strumpor, mössa å hoddie. Tror vi haft "sommar varmt" ungefär två gånger på hela sommaren så inga besök till stranden har de blivit i sommar å nu börjar de redan kännas som höst här skönt å höra fler bebisar som inte växer super mycket på längden, BVC sköterskan mätte två gånger för hon trodde inte de stämde men de gjorde de tydligen, får se hur de ser ut om två veckor
Bärselen har verkligen blivit min å Enyas bästa vän, använder den dagligen. Hon älskar den Perfekt att ha när man handlar å fixar hemma, vagnen funkar också bra men inte alltid man kan släpa den överallt
LillSnurr82: Va kul, va duktig Märta är Enya har också vänt sig två gånger men jag vet inte om de var medvetet eller bara slumpen, skulle tippa på slumpen