Juni-barnen
Gick på babymassage med sonen å kommer gå på det med Enya också Babysim skippar vi då jag inte riktigt klarar av grejen med att trycka bebisen under vattnet, åka å bada kommer vi dock göra mycket ändå
Gick på babymassage med sonen å kommer gå på det med Enya också Babysim skippar vi då jag inte riktigt klarar av grejen med att trycka bebisen under vattnet, åka å bada kommer vi dock göra mycket ändå
LillSnurr82: Ja det förstår jag men jag tycker själv att det är lite obehagligt, gick några gånger på babysim med sonen men klarade aldrig av att ta honom under vattnet å så å han uppskattade mer dom gånger vi åkte själva till simhallen så därför väljer jag bort babysim denna gång men vet många som tycker det är jättebra Men det är ingenting för mig, tycker de är lite för brutalt helt enkelt å sonen har fått bra vatten vana ändå å lärt sig simma tidigt
På tal om storlek 56, känns som att Enya också hoppar över den storleken nästan, storlek 50 kunde hon ha i två månader, hon vägde 2,9 vid födseln, gick ner till 2,5 å idag två och en halv månad senare har hon precis passerat 5 kg och igår när jag shoppade kläder så köpte jag faktiskt bara 62, 56 sitter liksom precis nu å de kommer hon ju snart växa ur
Någon som testat borago mot skorv? Har sett att Enya börjat få skorv men hon har så himla mycket hår så de är inte lätt att få bort.. Testade barnolja och kam igår men svårt att komma åt..
Å va romantiskt stjärnfrukt!! Stort grattis! Låter helt underbart!!
Från att ha legat på nedersta kurvan så ligger Enya nu strax över på vikt och mitt på kurvan på längden hon är nu 11 veckor och väger 5400 (2945) och 57 lång (49) och jag ammar bara.
Funderade precis på det jag med. Jag som inte har FB hoppas förstås inte de men tyvärr verkar de inte bättre
Låter bra att någon blir kvar här iaf jag tog bort min FB för ett år sedan å jag kommer inte skaffa igen, visst är det bra i fall som detta med grupper å liknande men tyvärr väger det inte över
Tror dom går upp mindre om dom är stora när dom föds. Enya vägde 2945, gick ner till 2500, å nu vid elva veckor väger hon 5400 å jag helammar, först gick hon upp runt 400 gram i veckan, nu är de runt 150-200