Inlägg från: Elvis Mamma |Visa alla inlägg
  • Elvis Mamma

Juni-barnen

Baby1112: Va skönt att vaccineringen gick bra Du tror inte att det är en period bara att han vill äta extra ofta? Dom har ju sina tillväxt perioder. Tar han napp? Kanske kan pappan avlasta dig och ge flaskan ibland om du pumpar ur? Danjella: Va skönt att hon slapp feber Enya har tid för vaccin nästa vecka då hon blir 3 månader men vi funderar på att vänta lite med vaccinering, någon som har erfarenhet av det? Kanske att man väntar till hon är 5-6 mån

• Elvis Mamma

Baby1112: Okej, sådär var sonen också, åt varannan timme nästan dygnet runt men det gav med sig med tiden å när han var runt 4 månader så ammade han inte alls lika ofta Jag tycker dom är så små vid 3 månader å jag är lite skeptisk mot vaccin även om jag såklart aldrig skulle kunna låta bli att vaccinera men får se hur vi gör, ska rådgöra lite med BVC vet dock andra som skjutit lite på de

• Elvis Mamma

Innan jag började amma tänkte jag att det skulle vara himla konstigt att amma ett större barn men sen fann de sig väldigt naturligt bara Sen så har väl alla olika åsikter om de men de spelar inte mig så stort roll, jag gör de som jag å mitt barn trivs bäst med

• Elvis Mamma

Sanna87: Va roligt älskar planeringen innan dopet men sen är de ju ganska skönt när de är över vi har ju haft dop redan men längtar redan tills nästa, om det blir något mer hur är de med alla här i tråden? Inte många kvar nu

• Elvis Mamma

Vi badar Enya varje kväll å hon älskar de så jag känner att hon får vatten vana ändå trots att vi väljer bort baby sim Är mysigare att bada hemma tycker jag då jag inte är så mycket för just baby sim

• Elvis Mamma

Trist att de är så tyst här inne tycker jag Va skönt att Vincent mår bra Missförstånd Har lagt till dig på instagram, SimonePersson89 heter jag där

• Elvis Mamma

De vore mycket trevligt men tyvärr verkar alla ha övergett tråden för att hänga i Facebook gruppen istället, jag har dock inte FB så kan bara hänga här

• Elvis Mamma

Va roligt att ni skriver å uppdaterar lite Han är stor Charlie men väldigt stark och duktig har jag ju sett på instagram UddaBus Enya är verkligen långt ifrån så stadig! Va skönt att du fortfarande kan helamma å att han fortsätter gå upp så fint i vikt Erik: Va skönt att Edit sov gott efter vaccinationen och roligt att veta hur stora er bebisar är Enya blir 4 månader den 10:e och hon väger 5,8 kg och är 58 lång, jag helammar fortfarande å har tänkt göra de till 6 mån, sen börja med smakisar efter det

• Elvis Mamma

Roligt att ni skriver och uppdaterar lite Jag har också kommit igång med träningen hyffsat, behöver bygga upp lite muskler, har tappat mycket i vikt av amningen å väger 6 kg mindre än innan jag blev gravid så känner mig ganska svag i kroppen då jag inte gick upp speciellt mycket under graviditeten heller.. Det enda jag inte börjat med ännu är löpning, det vill jag vänta med minst 6 mån, fick godkänt på efterkontrollen men väljer ändå att vänta. Enya vaknar och äter en gång per natt ungefär, jag helammar så de känns helt okej den tionde blir Enya 4 mån så vi har också 4-månaders kontroll snart skulle gissa på att hon snart är uppe i 6 kg

• Elvis Mamma

IdaElinLivia: Nej de har du rätt i Men kör alltid mycket löpning i vanliga fall så kan sakna det lite men försöker satsa på styrka just nu

• Elvis Mamma

Hej alla Hur har ni de? Bara jag som inte hänger i FB-gruppen? Så trist att jag inte kan följa er alla längre, vi följdes ju åt genom hela graviditeten! Såg juni bebisar 2013 å blev alldeles nostalgisk, tyckte ju att de var nyss vi startade denna grupp å redan har de gått ett år

• Elvis Mamma

Härligt å höra Missförstånd å kul att någon svarar Roligt att Vincent vänt sig Enya har inte gjort det ännu å verkar inte speciellt intresserad heller Men hon har blivit väldigt duktig på att greppa saker å tycker de är roligt Ja visst känns de som nyss? tiden går galet fort! Ja jag är säkert den enda som inte har FB, jag tog bort min sida för ett år sedan å har tyvärr inga planer på att skaffa igen

• Elvis Mamma

Va skönt att dopet gick bra missförstånd

Å va roligt, nu blev jag ju nyfiken på vilka det kan vara tyvärr har jag ju inte FB så kan inte kolla där men spännande! Jag vill gärna ha en liten 3:a sen men inte än utan kanske om 2-3 år

Hur är det med er andra här inne?

• Elvis Mamma

Ja missförstånd gör gärna det å det är bara kul om någon från gamla juni gruppen kikar in å skriver en rad eller två och ni som har Instagram får gärna skriva er namn Några av er har jag ju iaf

• Elvis Mamma

Stort Grattis Cataleya Va roligt! Har du instagram?

Någon annan som har instagram? Som jag inte redan följer

Kul att någon skriver här

Enya är går inte heller ännu, står själv gör hon och går längs möbler med en väldig fart men gå själv är alldeles för läskigt tycker hon Däremot så pratar hon för fullt å det kommer nya ord hela tiden

Svar på tråden Juni-barnen