Juni-barnen
Som nån typ av hormon återställning eller så...
jag gör det typ.. Nästan konstant trött å hungrig å ja mycket "grav" symptom. Tror hela tiden jag är sjuk eller något.. Men det måste vara hormonerna fortfarande eller?
Vet inte om jag vågar vara glad för det än men har inte blödit nu på två dagar sen jag satte in hormonspiralen för 4 veckor sedan.. Men kan ju hoppas det upphörde där
Har haft så jäkla ont i bröstvårtan nu ett par dar,knappt så jag kan amma.. Ringde nu och troligtvis är det svamp. Fy fan, trodde man inte skulle få mer besvär efter mjölkstockningarna.
Skulle skriva också att om de har torsk, så kan det göra ont för dem att suga så de släpper taget och så
Alla utvilade utom jag idag då Elias kräktes massa i sängen vid 2 sen var han vaken säkert en timme.. Den vaknade han 5 å 7 med å ville inte sova. Hör till ovanligheten dock
Jädrar vad jag har ont i bröstet å hög feber.. Hur vet jag att det är stockning å inte infektion? Hade ju svamp och blev behandlad och fick sedan ett sår på bröstvårtan. Nu har febern stigit å jag mår skit :/
Emma- känner precis samma här, spänt i hela bröstet inga knölar alltså inte stockning. Fick 40 grader inatt å bara
Kräkts sen dess.. Nere på 39 nu. Ringde rådgivningen som sa jag skulle åka upp med en gång, och det var infektion så nu är det antibiotika igen som gäller. Varmaste dagen på året idag med ju :-/
Elias somnade halv 11 sen åt han lite vid 2 sedan sov vi till halv 9, himla skönt för en slut mamma..
Åh hatar å skriva från iphonen!
Jag läser här men dålig på att skriva :)
Idag är storebror på dagis efter sommarledigt, jag har mycket jag borde göra men sitter bara i soffan nu när Elias sover skönt ändå att bara få vara en liten stund. Har nackspärr med som jag kan skylla på :) hur ofta går ni till BVC nu?
Ska också uppdatera lite. Elias blev 4 månader den 24 å vägde då 7250 och var 65 lång. Han är himla stark å vill stå mest. När han ligger på mage så lyfter han sig liksom med armarna, han drar sig framåt med benen som en liten säl. Så kul när de verkligen försöker :) det enda jag tycker är jobbigt nu egentligen är nattmatningen, han äter runt 1 sedan vid 5,6. Minns inte hur länge min stora gjorde de. Vad tror ni? Det tar verkligen på krafterna för mig att aldrig få sova en hel natt..