Inlägg från: zenoble |Visa alla inlägg
  • zenoble

Juni-barnen

Vad skönt Dancia att ni märkte skillnad med den mjölkfria! Hoppas det fortsätter funka bra, sån lättnad! Stackars liten..

Här var natten också bra Elias somnade runt 20 igår kväll, ammades 11 sedan halv 3 , halv 6. Vaknade vid 7 en stund men somnade om sedan till halv 11

• zenoble

Ja min kom 5 veckor efter nu har jag blödit konstant i 3 veckor sedan jag satte in hormonspiralen.. Normalt?

• zenoble
    AAEV skrev 2012-08-05 15:39:27 följande:
    Zenoble: blödningar när man satt in spiralen är normalt. Kg blödde i flera månader!

Aa antar att jag får stå ut. Man kan ju bara hoppas det går över!! Orkar inte plocka ut den å byta till något annat..
  • zenoble
    Erik skrev 2012-08-09 15:15:48 följande:
    Jag har ännu inte vågat titta en enda gång på mitt underliv. 6 ½ veckor sedan förlossningen nu... Undrar när jag ska ta mod till mig. :D

Samma här inte vågat kolla än 11 veckor sen förlossningen idag ;) är nu rädd att jag ska se trådarna från spiralen med nu.. Hon sa att om nån månad så är livmodern tillbaka i vanlig storlek då skulle trådarna åka lite längre upp. Satte in spiralen 7 veckor efter.. Tänk om den åker långt upp sen
  • zenoble
    Uddabus skrev 2012-08-11 11:34:31 följande:
    Vilken försäkring har ni till era små?

Trygghansa.. Skaffade gratis gravidförsäkring där med så den gäller fram tills barnet är 6 månader sen får jag börja betala.. Vad har du?
  • zenoble

Samma här, blivit bredare om höfterna efter denna grav, inte efter förra.. Har 2 kg kvar till inskrivningsvikt. Kämpigt är det!!

• zenoble

Vet att ni skrivit om det innan men hur ofta bajsar era små? Alltså här kan det nu gå typ 5 dagar.. Ammar mest. Han verkar ju inte direkt lida av det så det kanske kan vara så att det inte blir oftare eller?

• zenoble
    HeavyD skrev 2012-08-14 05:46:43 följande:
    Zenoble - min klara bajsar också bara ca var femte dag. Vi masserar då och då om hon känns spänd över magen men oftast är hon inte det.

Ammar du? Känns väldigt sällan tycker jag men hans mage fungerar väl så.. Svårt att veta om de är förstoppade eller så men verkar inte så tycker jag.
  • zenoble

Hm ja verkar vara ganska individuellt alltså, han får ju 1 el 2 mål ersättning om dagen så jag tänkte kanske han blir förstoppad av det? Eller är det för lite för att han ska kunna bli det?

Han börjar bli så med nu liksom, försöker greppa saker å hänger med jättebra, herregud vad fort det går.. Han var ju nyss pyttebebis och nu är han 13 veckor denna vecka. Idag är första dagen för storebror på dagis igen efter 2 månaders uppehåll tror han tycker det är kul att va tillbaka.

Svar på tråden Juni-barnen