Symtom efter fått tillbaka embryo?
Hej! Jag undrar om det finns några "vanliga" symptom efter att man har fått tillbaka embryon? Är på ruvardag 4 och det är det första ivf försöket så allt känns helt knasigt.
Hej! Jag undrar om det finns några "vanliga" symptom efter att man har fått tillbaka embryon? Är på ruvardag 4 och det är det första ivf försöket så allt känns helt knasigt.
:) det är tur, synd att det är så dyrt bara, vi skulle iofs få gratis försök men det är så lång väte tid och jag blir inte yngre direkt :)
mmm det är lite synd :)
innan du fick plus, märkte du av andra saker? Jag kan inte ha mina bh:ar längre, eller jag får ju på mig dem men måste hela tiden fippla med dem för att de har blivit för små och de är inte bekväma..
Hej alla!
Hade färskåterföring igår så jag känner såklart inte av något än (förutom "biverkningar" från progesteron-vaggisarna). Är vårt första ivf-försök så vi är försiktigt optimistiska! Spännande att följa er mot det efterlängtade plusset!
Jag känner igen det där känns som om man springer och kollar flera gånger i timmen om mensen har kommit men än så länge inte. Känns som om dagarna till grav.testet släpar sig fram...
Välkommen! minime85
Hur går det än så länge??