• Nattis12

Symtom efter fått tillbaka embryo?

Hej! Jag undrar om det finns några "vanliga" symptom efter att man har fått tillbaka embryon? Är på ruvardag 4 och det är det första ivf försöket så allt känns helt knasigt.

• Svar på tråden Symtom efter fått tillbaka embryo?
  • Nattis12

Okej. Börjar bli helt skräckslagen då jag känner vad jag tror är mensvärkar. Har oxå väldigt ont i brösten men som du säger det kan ju vara crinonen. Vad roligt A79, grattis! Är det första försöket?

• Nattis12

Jag känner igen det där känns som om man springer och kollar flera gånger i timmen om mensen har kommit men än så länge inte. Känns som om dagarna till grav.testet släpar sig fram...

• Nattis12
    LnH skrev 2012-05-13 20:05:18 följande:
    nu hoppar jag ur tråden, fick mens....på dag nio precis som förra gången. Känns som om ägget inte ens fäster eftersom jag börjar blöda på dag 9....

vad tråkigt:(
  • Nattis12
    minime85 skrev 2012-05-14 17:43:20 följande:
    LnH - Grattis!

Själv är jag på RD 4 idag och har haft små hugg/stick i livmodern hela eftermiddagen! Hoppas ju såklart att det är ett gott tecken? Skulle verkligen ge allt jag äger för att få veta om embryot växt fast!!!

Jag hade exakt likadant på RD 4 kändes precis som små hugg men som du sa man hoppas ju att det är ett gott tecken...
  • Nattis12
    minime85 skrev 2012-05-14 18:13:45 följande:
    Häftigt! :) Har det hållit på ända sen RD 4 eller slutade det efter ett tag? Du borde vara på RD 9 idag då, har du några andra känningar? :D

Nej det är fortfarande likadant möjligen lite mer faktiskt. Ja det stämmer RD 9 är det:) ja jag har superont i brösten, ständigt hungrig och är kissnödig hela tiden men man vet ju inte riktigt vad som är biverkningar av crinonen. Har du några andra? Är det första försöket för er?
    minime85 skrev 2012-05-14 18:13:45 följande:
    Häftigt! :) Har det hållit på ända sen RD 4 eller slutade det efter ett tag? Du borde vara på RD 9 idag då, har du några andra känningar? :D

• Nattis12

Okej. Jo det är första försöket här också. Vi har betalar själva då min sambo har gjort en Tese för att plocka ut spermier. Funkar inte det här försöker så måste vi donera och då får vi försök via landstinget .

minime85 skrev 2012-05-14 21:28:53 följande:
    Nattis - Jag är lite illamående och brösten spänner som tusan, men det kan ju lika gärna vara progesteron-vaggisarna!? Ja detta är vårt första IVF, vi är oförklarligt barnlösa :( Får ett till försök av landstinget om nu detta inte skulle gå, då blir det FET i augusti. Ni då?

• Nattis12

Jag fick tyvärr blödning idag på RD 10 så det är nog tyvärr kört för mig.:(

• Nattis12

Grattis minime85!!

Tyvärr humsebumsen så var mitt test negativt, men eftersom jag redan hade börjat blöda så hade jag inte förväntat mig något annat=(
    Hur går det för dig? 

Svar på tråden Symtom efter fått tillbaka embryo?