Symtom efter fått tillbaka embryo?
Hej! Jag undrar om det finns några "vanliga" symptom efter att man har fått tillbaka embryon? Är på ruvardag 4 och det är det första ivf försöket så allt känns helt knasigt.
Hej! Jag undrar om det finns några "vanliga" symptom efter att man har fått tillbaka embryon? Är på ruvardag 4 och det är det första ivf försöket så allt känns helt knasigt.
Okej. Börjar bli helt skräckslagen då jag känner vad jag tror är mensvärkar. Har oxå väldigt ont i brösten men som du säger det kan ju vara crinonen. Vad roligt A79, grattis! Är det första försöket?
Jag känner igen det där känns som om man springer och kollar flera gånger i timmen om mensen har kommit men än så länge inte. Känns som om dagarna till grav.testet släpar sig fram...
Okej. Jo det är första försöket här också. Vi har betalar själva då min sambo har gjort en Tese för att plocka ut spermier. Funkar inte det här försöker så måste vi donera och då får vi försök via landstinget .
Jag fick tyvärr blödning idag på RD 10 så det är nog tyvärr kört för mig.:(
Blöder rätt så mycket så är nog kört. Jag har TD på lördag.
Grattis minime85!!
Tyvärr humsebumsen så var mitt test negativt, men eftersom jag redan hade börjat blöda så hade jag inte förväntat mig något annat=(
Hur går det för dig?