Symtom efter fått tillbaka embryo?
Hej! Jag undrar om det finns några "vanliga" symptom efter att man har fått tillbaka embryon? Är på ruvardag 4 och det är det första ivf försöket så allt känns helt knasigt.
Hej! Jag undrar om det finns några "vanliga" symptom efter att man har fått tillbaka embryon? Är på ruvardag 4 och det är det första ivf försöket så allt känns helt knasigt.
Hmm har bytt binda 2 ggr sen imorse tidigt och det har varit som en femkrona varje gång och har lite molvärk men kan oxå vara all oro över att jag blöder. Men som sagt normalt så får jag som sammandragningar vid mens.
Nattis - Jag är lite illamående och brösten spänner som tusan, men det kan ju lika gärna vara progesteron-vaggisarna!? Ja detta är vårt första IVF, vi är oförklarligt barnlösa :( Får ett till försök av landstinget om nu detta inte skulle gå, då blir det FET i augusti. Ni då?
Okej. Jo det är första försöket här också. Vi har betalar själva då min sambo har gjort en Tese för att plocka ut spermier. Funkar inte det här försöker så måste vi donera och då får vi försök via landstinget .
LnH - Japp, tog ovitrelle två dagar innan ÄP. Idag har jag knappt känt nånting, börjar få en dålig känsla..