• minime85

Symtom efter fått tillbaka embryo?

Hej alla!

Hade färskåterföring igår så jag känner såklart inte av något än (förutom "biverkningar" från progesteron-vaggisarna). Är vårt första ivf-försök så vi är försiktigt optimistiska! Spännande att följa er mot det efterlängtade plusset! Glad

• minime85
    A79 skrev 2012-05-12 07:22:37 följande:
    Välkommen! minime85{#emotions_dlg.flower}
    Hur går det än så länge??
    Tack! Glad

Det går bra. Mår ganska illa av progesteron-vaggisarna (?) och har lite molvärk..

Någon som vet när efter ET som implantation inträffar? Kan man "känna" av det? Är såå nyfiken på vad som händer i min livmoder just nu! Drömmer
  • minime85

LnH - Grattis! Glad

Själv är jag på RD 4 idag och har haft små hugg/stick i livmodern hela eftermiddagen! Hoppas ju såklart att det är ett gott tecken? Skulle verkligen ge allt jag äger för att få veta om embryot växt fast!!! Drömmer

• minime85
    Nattis12 skrev 2012-05-14 18:05:18 följande:
    Jag hade exakt likadant på RD 4 kändes precis som små hugg men som du sa man hoppas ju att det är ett gott tecken...
    Häftigt! :) Har det hållit på ända sen RD 4 eller slutade det efter ett tag? Du borde vara på RD 9 idag då, har du några andra känningar? :D
  • minime85

Nattis - Jag är lite illamående och brösten spänner som tusan, men det kan ju lika gärna vara progesteron-vaggisarna!? Ja detta är vårt första IVF, vi är oförklarligt barnlösa :( Får ett till försök av landstinget om nu detta inte skulle gå, då blir det FET i augusti. Ni då?

• minime85

LnH - Japp, tog ovitrelle två dagar innan ÄP. Idag har jag knappt känt nånting, börjar få en dålig känsla..

• minime85

Ja, det är nog dumt att känna efter för mycket! Ska sluta med det! ;) Tänkte iaf tjuvtesta på söndag, är på RD 10 då..

• minime85
    Nattis12 skrev 2012-05-15 13:41:31 följande:
    Jag fick tyvärr blödning idag på RD 10 så det är nog tyvärr kört för mig.:(
    Nej! :( Hoppas det bara är tillfälligt, tappa inte hoppet! När har du TD?
  • minime85
    Humsebumsen skrev 2012-05-16 17:53:10 följande:
    Styrkekramar!

Här har mag-svulladen gått ner så man hittar iaf någon byxa mna kommer i Annars är det mest lite stickningar, tror det är i äggledarna. RD5 idag om man räknar med dagen för insättning, gör mna det?
    Dagen för ET är RD 0.

Själv är jag på RD 6 och mår precis som vanligt igen.. Fast en sak reagerade jag på imorse.. Gjorde nr 2 och fick världens mensvärk efteråt i ca 20 min!? Wtf?! haha Tungan ute
  • minime85
    Humsebumsen skrev 2012-05-20 16:29:27 följande:
    Hur går det för alla?

Nattis, hur gick testet? 
    Är på rd 10 och plussade imorse! Kan inte tro att det är sant! Är så otroligt tacksam och lycklig samtidigt som jag är livrädd.. Tänk om jag och sambon äntligen ska få bli föräldrar i slutet på januari!?! Drömmer
  • minime85

Humsebumsen - Tack! :) Jag har blivit överstimulerad i.o.m. graviditeten men annars mår jag underbart! Ska på ultraljud den 20e juni, känns så långt bort! Men idag på en kontroll (för vätskan i buken & de förstorade äggstockarna) fick jag iaf bekräftat att graviditeten sitter på rätt ställe, så skönt att höra även fast jag vet att risken är oerhört liten!

Hur går det för dig? Glad

• minime85

Humsebumsen - Va underbart, grattis! :D Jag har varit ÖS sedan tisdag förra veckan och imorse mådde jag sämre, fick därför en "akuttid" för undersökning.

• minime85
    jazmine25 skrev 2012-05-31 23:09:34 följande:
    Liteen ljusbrun flytning idag på självaste BIM så jag testade för att få det bekräftat att det misslyckats. Jag fick minus. Jag testade inte på morgon urin. Nu har jag väntat hela dagen på att mensen ska komma men den kommer aldrig. Jag är på RD 8 idag. Kan det vara så att det var för tidigt att testa?

Det är väldigt individuellt när man får sina plus. Mitt t.ex. hade med största säkerhet inte synts rd 8, möjligen pyttelite rd 9 pga att det var så svagt rd 10! :) Jag hade också molvärk och känningar i ljumskarna, hoppas du också blivit gravid! :D
  • minime85
    jazmine25 skrev 2012-06-01 12:50:19 följande:
    Nu har mensen satt igång ordentligt. Hatar detta men det är ju bara att ta nya tag. Ska redan göra nästa FET denna månad.

Tappa inte hoppet! Jag läser flera bloggar där tjejerna fått minus med ET och plus med FET! ;) Lycka till med nästa försök! Kram!
Svar på tråden Symtom efter fått tillbaka embryo?