• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • intetnyttpåplusfronten
    Dorian Ertymexx skrev 2012-05-03 14:47:30 följande:
    Att försöka väcka en människa är inte mobbing.
    Du måste vara en bitter liten människa, som ständigt hoppar in i trådar och tror att du vet bäst och att din åsikt är den enda riktiga, letar bråk och mobbas. Är det så omöjligt att acceptera att andra tänker olika? Vem är du att bestämma vad som är sant och inte?
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • HelenFr

Ditt sätt att göra det på är solklar mobbing. Och det känns mer som att du vill trycka ner mer än bara "väcka".

• Dorian Ertymexx
    HelenFr skrev 2012-05-03 15:04:59 följande:
    Ditt sätt att göra det på är solklar mobbing. Och det känns mer som att du vill trycka ner mer än bara "väcka".

Det är din tolkning.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    HelenFr skrev 2012-05-03 17:26:58 följande:
    Det är inte en tolkning, det är bara fakta.

Nej, det är det inte. Det är allra högsta grad din tolkning. Din tolkning, din syn på saker, är inte fakta, det är DIN SYN på saker. Per definition.
  • splink

Så himla roligt hur folk använder ordet inskränkt om folk som försöker påpeka vikten av att fakta och vetenskap går före magi, trosuppfattningar och vanföreställningar i sanningshalt. Dom personerna som gör det behöver nog läsa på lite om vad tro faktiskt är. 

Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com
  • Dorian Ertymexx
    splink skrev 2012-05-04 09:29:03 följande:
    Så himla roligt hur folk använder ordet inskränkt om folk som försöker påpeka vikten av att fakta och vetenskap går före magi, trosuppfattningar och vanföreställningar i sanningshalt. Dom personerna som gör det behöver nog läsa på lite om vad tro faktiskt är. 

Japp.
  • Female power
    splink skrev 2012-05-04 09:29:03 följande:

Ojoj vilken tuffing och cool kille du verkar vara! Fulländad och förstår allt, och du VET att fakta och vetenskap går före magi, du är min idol!! I call bullshit
  • Female power
    Dorian Ertymexx skrev 2012-05-04 09:29:53 följande:
    Japp.

Näpp
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)