Inlägg från: splink |Visa alla inlägg
  • splink

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag måste säga att du är väldigt bra på att skriva och sova samtidigt? Du skrev ju att du just nu sover i hans armar medan han suger blod? Ja se kvinnor och simultankapacitet alltså!

• splink

Men alltså, jag har inte varit med så många vampyrer så jag är lite dåligt insatt. Men om han suger blod på dig, blir inte du också vampyr då?

• splink

Men vad är problemet egentligen då? Det är väl asgött att ha honom till pojkvän. Tänk, han kommer aldrig dö ifrån dig! tryggt! Han borde väl ha en hel del pengar med tanke på hur länge han kunnat spara och utbilda sig också?
    Att han suger lite blod när du sover vänjer du dig vid. Det kunde varit värre, tänk om han snarkade eller nåt?!

• splink
    Tom Araya skrev 2012-04-29 22:23:51 följande:
    Fladdermuskunskap?
    Valde nog mellan det, duvmatning eller hur man överlever en zombieapokalyps!
    Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com
  • splink

Kom just att tänka på Farbror Frej;

Hej alla barn nu är det barnprogram
    titta nu här vad farbror Frej tar fram;
    en liten hårfön och nu ska ni höra
    vad man med en hårfön kan göra.

Sätt den vid muffen och brummelibrus
    så har vi gjort oss en fladdermus!!

Finns det någon chans/risk att TS kille faktiskt är Farbror Frej? 

• splink

Så himla roligt hur folk använder ordet inskränkt om folk som försöker påpeka vikten av att fakta och vetenskap går före magi, trosuppfattningar och vanföreställningar i sanningshalt. Dom personerna som gör det behöver nog läsa på lite om vad tro faktiskt är. 

• splink
    Female power skrev 2012-05-04 09:36:16 följande:
    Ojoj vilken tuffing och cool kille du verkar vara! Fulländad och förstår allt, och du VET att fakta och vetenskap går före magi, du är min idol!! I call bullshit
    Jag var en tjej sist jag kollade. Självklart fulländad även om jag inte förstår allt. Men det måste väl du också fatta att det är en jäkla skillnad på att veta och att tro? 
  • splink

Jag tänker mig att om det nu mot all förmodan skulle vara så att TS pojkvän verkligen var vampyr (även om det ÄR en omöjlighet), är det inte väldigt, enormt jäkla skittidigt att berätta en sån häpnadsväckande extrem jättehemlighet redan efter så kort tid? Jag hade inte ens efter tre månader berättat för min då blivande man att jag haft klamydia en gång liksom

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)