• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Dorian Ertymexx
    Severus skrev 2012-04-29 22:11:45 följande:
    Fan vad spännande
    Har han klarat sig undan Syfilis?

*ROFL* Extrem tandhygien? ;)
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • splink
    Tom Araya skrev 2012-04-29 22:23:51 följande:
    Fladdermuskunskap?
    Valde nog mellan det, duvmatning eller hur man överlever en zombieapokalyps!
    Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com
  • gullehjärtat

Jag kan bara inte tro på det här, men jag gillar "sagan" och nästan önskar den vore sann ;)

Minns när jag var liten och hade väldigt mörkröda läppar, mörkbruna nästan svarta ögon och vassa hörntänder, då trodde jag att jag höll på att bli vampyr :P

• RianMusik

Jag är tillsammans med ett skogsrå !

• MoaElis

Men hallå, ingen förklaring till vad han gör som gör honom till en vampyr?  Dricker han blod eller vad?

• Tom Araya
    MoaElis skrev 2012-04-30 01:00:07 följande:
    Men hallå, ingen förklaring till vad han gör som gör honom till en vampyr?  Dricker han blod eller vad?
    Nej, han är en fladdermus!
  • MoaElis
    Tom Araya skrev 2012-04-30 01:03:07 följande:
    Nej, han är en fladdermus!
    Nej, vad tråkigt... Det är ju nästan alla!
  • Rosi01

Åh herregud. jag fastnade i denna tråden av en sjuk slump, har aldrig varit inne på detta forum förut men jag.. känner att jag måste skriva något. det är ju såklart helt omöjligt för mig att avgöra om TS är ens seriös, om hon har psykiska problem/om hennes pojkvän har det/om han faktiskt ÄR en vampyr eller whatever... Men rent generellt så är jag väl ganska öppen för att det finns väldigt mkt saker som vi inte vet om eller kan bevisa med vetenskap. Men som jag ser det finns det tre alternativ som är mer/mindre troliga:

1. TS är ett troll som sitter hemma och har tråkigt.
    2. TS är ung och har blivit manipulerad och lurad av en person som kanske tror han är en vampyr.
    3. TS är tillsammans med en vampyr.

Och om alternativ ett är sant så spelar det ju egentligen ingen roll vad folk skriver i den här tråden eftersom TS bara sitter hemma och skrattar eller vad han/hon nu får ut av ett sådant scenario. MEN... om vi nu utgår ifrån att något av de andra två alternativen är sanna så blir det helt plötsligt VÄLDIGT obehagligt hur vissa människor här inne kan vara så jävla elaka, hånfulla, respektlösa översittartyper som tror att deras nedsättande kommentarer kan göra någonting annat än att såra/skada denna person som uppenbarligen på ett eller annat sätt är vilsen, eller ja möjligtvis kan det få de själva att må bra för att det tydligen är så jävla kul att vara en sarkastisk översittare som inte bara hånar andra människor för deras tro, verklighetsuppfattning eller drömmar utan också säger åt dem att man själv minsann vet hur den här sk. "verkligheten" ser ut, även fast det knappast finns belägg (nu pratar jag vetenskapliga då) för att vampyrer INTE finns.

Jag är som sagt själv ganska öppen för det spirituella etc etc men jag har garanterat full förståelse för att folk inte tror på vampyrer. men jag tycker fortfarande man ska SKÄMMAS TAMEJFAN om man sitter och skriver nedsättande saker till en ung människa som uppenbarligen av en eller annan anledning mår dåligt och försöker hitta någon som kanske kan hjälpa till, komma med några uppmuntrande ord, eller ställa frågor som kan vara intressant att svara på.

TILL DIG TS: man kan ju knappast vara en attentionwhore om man är i princip anonym som du är, så vilken anledning du än har till att skriva här: Det finns ingen anledning att lyssna på människor som verkar njuta av att trycka ner och håna andra. lycka till med dina frågeställningar och ditt förhållande och ditt fortsatta liv.

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)