Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

MoonlightRose skrev 2012-04-28 14:28:09 följande:
    de som studerat eller håller på med vampyrism.  På ett seriöst sätt, inte alla wannabes 
    Eftersom riktiga vampyrer bara finns bland fladdermöss så är väl ALLA människor som håller på med sådant wannabes!?
  • Tom Araya
    fallen angel skrev 2012-04-28 15:16:54 följande:
    Sist jag kollade så var det ENDA som räknades som RIKTIGA vampyrer en viss sorts fladdermöss som behöver blod för att överleva.. Alltså ingen människa kan vara riktig vampyr...
  • Tom Araya
    Vildblomman skrev 2012-04-28 15:42:52 följande:
    Kalla killar är inte min grej riktigt. :) jag gillar att de är varma och goa som män som förvandlar sig till varulvar :)
    Du menar hårig och stor näsa!? Skrattande
  • Tom Araya
    MoonlightRose skrev 2012-04-28 15:56:04 följande:
    Men man använder likväl ordet vampyr för en människa som av någon anledning känner sig tvingad till att dricka blod med jämna mellanrum.

De som känner sig tvingade gör det inte för att härma alla fjatiga twilight vampyrer. Utan gör det av någon anledning de oftast själva inte vet.

Wannabes, gör det för att det anser det vara såååååååå coooooooolt. inte för att de brur sig så mycket om att få dricka blod, som att få skryta om det 
    ...och hur lätt är det inte för en wannabe att säga att de inte vet varför?
  • Tom Araya
    radwanska skrev 2012-04-28 16:04:39 följande:
    Alla ni som krasst konstaterar "det finns inga vampyrer" och "TS är ju psykiskt störd":

Hur torra är ni? Snacka om att fantasin och lustan att lära sig om nya saker är uttorkad sedan länge. Eller är ni rädda för att övernaturliga ting som vampyrer faktiskt kan existera?

Nu får vi ju ta del av spännande första hands information från TS. Antingen kan ni lyssna och lära er eller så kan ni gå till någon annan tråd tycker jag.
    Yes, ner i skolbänken på min första lektion i "Supernatural".
  • Tom Araya
    drained skrev 2012-04-28 19:57:22 följande:
    Nej han är ingen fladdermus. Och kan inte förvandla sig till en heller.
    Säker?
  • Tom Araya
    Glädje58 skrev 2012-04-28 20:12:03 följande:
    Skulle inte vilja vara ihop med en vampyr, de suger
  • Tom Araya
    drained skrev 2012-04-28 20:22:19 följande:
    De är båda vampyrer. Jag tror han har levt i minst 100 år.
    Snarare 200 va!?
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)