c89 skrev 2012-04-29 18:37:32 följande:
Jag tror inte på detta heller, även om jag skulle vilja.
Men vilka är ni att döma? Människor har trott att jorden är platt, människor tror att Gud skapade världen och vi säger att vi VET att det finns djur där ute som vi inte hittat än. Vissa djur lever bara i några sekunder, andra kan bli jättegamla.
Idag tror alla att de VET så mycket, utgår från det logiska, men världen är inte alltid logisk. Vem VET egentligen hur världen skapades? Hur många av er levde och var med då och kunde bevittna detta?
Människor som kanske förnekade att jorden var platt blev garanterat idiotförklarade eftersom att alla "VISSTE" att den var platt.
När det finns vissa djur som bara äter gräs, andra som bara äter kött och insekter som faktiskt bara suger blod så skulle det väl i teorin kunna finnas andra större "djur" som inte är insekter som överlever på bara blod?! Eller hur?! Sedan kanske det inte handlar om att vara odödlig och att leva för alltid, men vad vet vi egentligen om ifall "människor" som lever på blod faktiskt kan bli mycket äldre än en vanlig människa och åldras sakta? Eftersom att ingen öppet gör detta så vet vi ju inte, eller hur?!
Som sagt, jag tror inte på detta, men jag tänker inte förneka eller håna något som jag egentligen inte vet något om.
Tack. Även om du inte tror på mig känns det bra att veta att det finns andra öppna människor där ute.
Hejhoppsan skrev 2012-04-29 18:41:08 följande:
Bor du hemma hos dina föräldrar, TS? I så fall vad säger dom om att ha en karl rännande hur som helst på nätterna?
Nej som tur är fluttade jag ut för ett år sen ungefär. :) Nu bor jag i en egen lägenhet.
Frökenkicki skrev 2012-04-29 18:53:34 följande:
Så bara för att han är "vampyr" så är det "okej" att han inte berättar så mkt?
Ja.
Frökenkicki skrev 2012-04-29 18:53:34 följande:
Du sa i ett tidigare inlägg att hans vampyrtänder inte var så stora, det har aldrig slagit dig att han faktiskt gått och slipat sina tänder och har en fetisch med att suga blod?!
Nej för jag vet att han är en vampyr av andra anledningar än hans tänder. Har pratat en del om det tidigare i tråden.
Frökenkicki skrev 2012-04-29 18:55:16 följande:
Jag ser även på din sida att du skaffade familjeliv igår. Varför just skaffa familjeliv för att berätta detta?!
Nämnde det tidigare i tråden. Det var för att fortfarande få vara anonym efter tråden flyttats till sandlådan.