• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Krambjörn
    Ebba Caroline skrev 2012-04-29 18:14:03 följande:

Det är ingen (möjligen en) som tror på ts...

Ja och så ts.
    Helt ofattbart hur ts kan tro på detta själv 
  • Ebba Caroline
    Krambjörn skrev 2012-04-29 18:15:15 följande:

Ja och så ts.
    Helt ofattbart hur ts kan tro på detta själv 

Killen har total manipulerat henne...
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • MoonlightRose
    Krambjörn skrev 2012-04-29 18:11:50 följande:
    Alltså hur kan så många tro på detta?
    Fattar ni inte att varken TS eller hennes påhittade vampyr snubbe inte är sanna?!?

Detta är ju stackars människor som lever i en fantasivärld som verkligen tror på tomtar och troll   
    tror inte det är många som tror. Personligen så anser jag mig inte ha rätten att bestämma vilkas upplevelser som är sanna eller inte.  Och sålänge ingen skadas så är det ju inget direkt problem

Men likväl är det intressant.
  • Krambjörn
    Ebba Caroline skrev 2012-04-29 18:16:02 följande:

Killen har total manipulerat henne...
    Ja han verkar ju jäkligt bra på det Synd bara om henne som tror på denna fantasivärld.

Men iof så var jag ihop med en varulv i mina yngredar antar jag för han hade så mycket hår...

• drained
    MoonlightRose skrev 2012-04-29 18:04:46 följande:
    det tycker jag han alt får tåla, börjar man prata om något spännande så får man ta och berätta resten med.
    Jag kanske får stå på mig lite mer. Men är svårt runt honom...blir ju helt svag bara jag tänker på honom.
    Zebrima skrev 2012-04-29 18:05:46 följande:
    Äsch, jag som nästan trodde på din historia innan... :P
    Det här låter ju bara påhittat och tonårsfjantigt.

OM han öht finns så är han en wannabe vampyr som antingen bara utnyttjar dig och skrattar sig halvt fördärvad åt dig bakom ryggen, eller så lider han av svåra vanföreställningar.
    Du får tro precis vad du vill. Förändrar inte att jag vet att det är sant.
    Kattdamen skrev 2012-04-29 18:11:07 följande:
    Nu talar vi om två världskrig, han var alltså inte påverkad alls av dessa? Han befann sig inte i Europa då heller?
    Såklart det lär ha påverkat honom. Han är ju bara inte komfortabel att prata så mycket om sig själv. Det jag frågade var om han direkt hade varit med och påverkat nåt historiskt.
  • MoonlightRose
    drained skrev 2012-04-29 18:18:26 följande:
    Jag kanske får stå på mig lite mer. Men är svårt runt honom...blir ju helt svag bara jag tänker på honom.

Såklart det lär ha påverkat honom. Han är ju bara inte komfortabel att prata så mycket om sig själv. Det jag frågade var om han direkt hade varit med och påverkat nåt historiskt.
    gör det, om han nu känner dig innan och utan borde han kunna berätta det. Han borde ju veta nu om han kan eller inte kan lita på dig
  • Ebba Caroline
    drained skrev 2012-04-29 18:18:26 följande:

Så hur var världkrigen för honom? Han har ju varit med på två till och med...
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Kattdamen

Vad gjorde han under dessa världskrigen?

En kopp te, tack.
  • drained
    MoonlightRose skrev 2012-04-29 18:20:18 följande:
    gör det, om han nu känner dig innan och utan borde han kunna berätta det. Han borde ju veta nu om han kan eller inte kan lita på dig
    Inte säkert att han får på grund av sina regler. Men känns onekligen som en en del av det sitter i att han fortfarande inte litar på mig än till 100%. Som du säger borde han dock känna att han KAN lita på mig eftersom han kan läsa av mig så oroligt bra annars. Tror han har haft dåliga erfarenheter sen tidigare och är väldigt försiktig med vad han delar med sig av.
    Ebba Caroline skrev 2012-04-29 18:24:16 följande:
    Så hur var världkrigen för honom? Han har ju varit med på två till och med...
    Det är inget vi diskuterat direkt utan han har mest bara gett mig hintar om att hans liv både som människa och vampyr har varit väldigt tufft. Han har sett mycket och varit med om mycket. Känns nästan ibland som han skyddar mig från vissa saker genom att inte berätta om dem. Han är ofta lite undvikande eller kryptisk om jag ställer honom en direkt fråga om hans liv.
    Kattdamen skrev 2012-04-29 18:26:14 följande:
    Vad gjorde han under dessa världskrigen?
    Vet ej.
  • Ebba Caroline
    drained skrev 2012-04-29 18:35:02 följande:
    Inte säkert att han får på grund av sina regler. Men känns onekligen som en en del av det sitter i att han fortfarande inte litar på mig än till 100%. Som du säger borde han dock känna att han KAN lita på mig eftersom han kan läsa av mig så oroligt bra annars. Tror han har haft dåliga erfarenheter sen tidigare och är väldigt försiktig med vad han delar med sig av.

Det är inget vi diskuterat direkt utan han har mest bara gett mig hintar om att hans liv både som människa och vampyr har varit väldigt tufft. Han har sett mycket och varit med om mycket. Känns nästan ibland som han skyddar mig från vissa saker genom att inte berätta om dem. Han är ofta lite undvikande eller kryptisk om jag ställer honom en direkt fråga om hans liv.

Vet ej.

Var är det för regler han har?

"Han är ofta lite undvikande eller kryptisk om jag ställer honom en direkt fråga om hans liv.  "  Det ringer ingen klocka om att han inte talar sanning?...

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)