Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Anonym skrev 2012-04-28 09:51:57 följande:
    Du måste se till att du får i dig järntillskott så att du inte får järnbrist, helst järntabletter.

Du glömde ett h eller tre där. Drömmer
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Miot skrev 2012-04-28 10:07:26 följande:

From dusk till dawn, en vampyrs bekännelser, twilight filmerna, Dracula, van helsing, Blade... Massor :) och i dom flesta biter vampyrerna människorna så dom blir vampyriserade eller vad det heter :P

I alla utom kanske den första så ger vampisarna blod till sina tilltänkta medvampisar.

*vampyrnerd* Flört  
  • Dorian Ertymexx
    DisposableHero skrev 2012-04-28 10:15:48 följande:
    Givetvis är han inte en vampyr. Kannibaler finns på riktigt däremot...tycker TS ska vara uppmärksam på om det försvinner en arm eller två när hon sover. 

Finns ju folk som gillar vampyrism också (eller bloodsport som jag tror det kallas också), dvs en fetisch för att dricka blod i sexuella sammanhang, genom att bitas.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 10:18:38 följande:
    Ni alla utgår från filmindustrins porträtt av vampyrer, skärp er! Det finns människor som behöver blod, som vill dricka blod, detta finns att läsa om i historieböckerna. Låt ts kille tro att han är en vamp om han vill. Sluta med att håna, ni är inte bättre än mobbarna på skolgården, skäms på er vuxna människor!

Att man "behöver" dricka blod (som en del trodde att vissa behövde göra förr http://sv.wikipedia.org/wiki/Porfyri ), eller gillar blod, betyder inte att man är vampyr. Man kan gilla vampyrism dock, som jag noterade ovan.
  • Dorian Ertymexx
    Loveistheshit skrev 2012-04-28 10:33:05 följande:

Vilken bestämmer vilkens verklighet som är mest sann? Jag är imponerad av TS

Vetenskap. Verklighet. Vad du nu vill kalla det.
  • Dorian Ertymexx
    Kattdamen skrev 2012-04-28 14:18:00 följande:
    Ts, känner din pojkvän Nicholas Cage? Han är ju vampyr.

Nej nej, han är en zombie. ;)
  • Dorian Ertymexx
    MoonlightRose skrev 2012-04-28 14:23:43 följande:
    ja, jag fortfarande inte sagt något annat.

Mer än att de är vad som kan kallas för vampyrer, även om de är människor.
    Då vampyrism handlar om att dricka andra människors blod i första hand. Och behöver inte ha något med odödlighet eller dylikt.

Precis. Finns sådana på Darkside.
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)