Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Jo, myran, jag tar p-piller. Hoppas också att få ta nedreglerings sprutan i slutet av nästa vecka, men har inte fått "min plan" ännu. Väntat hela dagen på mail från kliniken.. Men har inte fått n
Jo, myran, jag tar p-piller. Hoppas också att få ta nedreglerings sprutan i slutet av nästa vecka, men har inte fått "min plan" ännu. Väntat hela dagen på mail från kliniken.. Men har inte fått n
Oj, råkade skicka iväg..
Inget mail i dag... Hoppas verkligen jag f
Oj, råkade skicka iväg..
Inget mail i dag... Hoppas verkligen jag får det i morgon... Vill ju veta så vi kan planera lite!
Myran, tar du sprutan hos distriktsköterska?
Karin: tycker du är jättestarkt o modig som gör detta som singel!! Heja dig!!
Stor kram germany!! Det är så skönt att oron har lättat lite för dig och att du mår lite bättre! Du är värd allt gott!
Heja oss alla nu som är på G :). Kram!
Hej MiaFia! Välkommen!
Det här är ju jättespännande med att fler av oss verkar vara i helt samma fas!
Min sambo och jag står också precis inför vårt första försök med ÄD i Spanien,
och nu när vi äntligen fått "planen"
känner jag en sån glädje som det var längesen sen jag känt!!
Har varit väldigt deppig en tid nu och gråtit och sörjt att det nu är kört med mina egna ägg...
Men det känns skönt nu att ha fått varit riktigt ledsen,nu kan jag lämna det bakom mig och se framåt
med ny energi och förväntan! Även om jag försöker tänka att det kanske inte går på första försöket,
men chansen finns ju för det med!
Jag äter också p-piller nu och ska ta sprutan på fredag. 2/4 ska jag göra VUL och runt den 11/4 blir äggplock och befruktning. ET beräknas ske runt den 16-17/4 .
Myran,lustigt att vi har fått samma datum
Tack germany för dina lyckoönskningar till mig ,kul att du följer oss!
Det ska bli väldigt kul och spännande att få följa er andras resor,samtidigt som jag nu också är med på samma tåg!
Är inte längre en åskådare utan nu händer det faktiskt mig med
Åhh om man bara kunde få önska att det ska lyckas för oss alla med!!!
Kramar från mig
Myran; Vi tänkte åka ner på Måndagen den 15/4 och ta hela den veckan ledigt.Hoppas ju få en liten solsemester samtidigt.
Men har inte ordnat ledigt på jobbet ännu,avaktar tll vi vet att allt går enligt planerna...har sagt på jobbet att vi ev tar en restresa V 16..och då är det ingen som tycker det är konstigt att jag vill va ledig med så kort varsel.
Förra gången vi var nere flög vi till Barcelona och tog hyrbil och körde själva ner till Valencia.
Vädret var uruselt verkligen! Då det var strålande vårväder här hemma men i Spanien var det regnigt och blåsigt och kallt. En av deras sämsta dagar på länge!
Ser det dock som ett gott tecken
Nu ska vi kolla lite om vi ska åka ner till Alicante istället,det är lite närmare. Det går bra tågförbindelser till Valencia därifrån. Men om vi hittar billigare flyg till barcelona finns det tåg därifrån med.
Om vi har mer tid på oss kan det vara trevligt med en tågresa.
Jag vet inte om vi väljer att stanna hela veckan i Valencia....beror ju på. Kanske bor vi några dagar i Alicante och myser vid havet innan vi åker hem.
Har ni som varit där några bra tips på var det är mysigt att bo? Gillar inte städer så mycket och det lilla vi såg i Valencia var ju inte speciellt lugnt....Men vi tog oss ju inte ut till havet då,vi var ju bara nere i ett och ett halvt dygn.
börjar bli pirrigt.....
Tack för hotelltips!! Vad heter hotellet du skrev om i Alecante,Myran?
Tar tacksamt emot tips på både hotell o resturanger:)
Kollade flyg i går, och det är lite billigare att flyga ner en söndag, så då blir det antagligen sön-fre (14-19/4)
Jaa... Det här med ett eller två embryon... Tror vi satsar på två:) blir det tvillingar så fixar vi det, och känner också att min kropp är stark nog.
Hur ska ni andra göra?
Jag har inte direkt tagit till mig någon statistik på hur mycket chanserna ökar med två.. Eller högre risker...
Härligt tummen!! Längtar tills jag med är där du är:) mår du bra?
Tack myran!
Det springer verkligen iväg här!! Gick det bra på VUL i dag Karin? Vad händer om livmodern inte är tillräckligt tjock?
Vi bodde också på Eurostars när vi var nere:)
Men nu när vi ska ner nästa gång ska vi låna en lägenhet av en arbetskamrat.
Satt o prata på lunchen i går och berättade då att vi tänkte åka på en liten resa i april... Typ till Spanien:) och då sa hon att om ni vill kan ni l
Det springer verkligen iväg här!! Gick det bra på VUL i dag Karin? Vad händer om livmodern inte är tillräckligt tjock?
Vi bodde också på Eurostars när vi var nere:)
Men nu när vi ska ner nästa gång ska vi låna en lägenhet av en arbetskamrat.
Satt o prata på lunchen i går och berättade då att vi tänkte åka på en liten resa i april... Typ till Spanien:) och då sa hon att om ni vill kan ni låna vår lägenhet i Alecante!! Ligger 50 meter från havet... Så det var ju jättesnälllt!!
Då tar vi bara tåget till Valencia den aktuella dagen, vet ju inte ännu vilken dag det blir..
Lycka till nu Karin !! Hoppas din donator ger många ägg!!
Uppdatera oss hur det går.
Kram till alla !