• Pippi70

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Tyckommig: du ska se att ditt hcg prov visar en tydlig ökning:) Tänker på dig och hoppas så det knakar!! Hoppas för dig med myran!!!! När tror du att du vågar testa? Tänker du ta hemmatest först eller kör du blodprov direkt? Tänker på er allihop, ni är så gulliga och utan ert stöd vet jag inte om jag fixat det här..

• Pippi70

Jag ska försöka hålla mig till TD som är första maj.. Testar hemma först och om det är positivt tar jag blodprov dagen efter. Hoppas jag kan vara ledig då så jag kan vara hemma om det nu visar minus....kommer bli förkrossad:( Nej nej nej... Positiva tankar var det ju:))

• Pippi70

Myran: jag har bara fått instruktioner på att ta hcg på TD.. Men kommer ta det igen efter några dagar för att få veta exakt det som germany skriver..

Har sett en tabell på värdena ska ligga och de varierar kraftigt!!! Så även om man får ett lågt värde från början är inte det avgörande hur gravid man är.. Huvudsaken är att det stiger som det ska.. Alla är vi olika.

Har för mig att Karin här i tråden blev ombedd att ta hcg igen när hon rapporterat sitt första värde...var det så Karin? Då borde de säga samma till mig, eftersom vi gått på samma klinik.

• Pippi70

Goa myran, stackars dig!! Lider med dig och din oro! Men blödningar betyder ju INTE att det INTE gått vägen!! Det har vi ju lärt oss!! Men det lindrar inte oron som ändå finns där hela tiden. Särskilt med tanke på hur det gick för dig förra gången! Men så ska det inte gå igen!!

Never! Denna gång går det BRA!

Stor kram!

• Pippi70

Vad skönt myran! Hoppas du kan slappna av lite,

, hmm lättare sagt än gjort...finns inte en sekund då jag inte tänker på vad som kan finnas i min mage just nu..vill ju veta!

Ibland är jag helt säker på att jag är gravid... Men sen tvivlar jag och tror inte det alls..

Känner inte så mycket.. Liten tyngd i livmodern, lite yrsel, hungrig, men inget mer..vet ju att det är väldigt olika med det där och att hormonerna vi stoppar i oss spökar med...

Jag har ju varit gravid förut men det var. Så lääänge sen så jag minns inte riktigt hur det var då... Men brösten kände jag av tidigt!! Men i dem känns ingenting.. Men så är jag ju bara på ruvardag 4...

Men jag är så otålig!!!!

Känner du något myran? Eller vågar du känna? Kram

• Pippi70

Tyckommig: vad skönt att värdet stigit som det ska:) spännande med UL!!

Satte ni in två? Har för mig att ni redan har tvillingar innan???

Miafia: jag tror du har två i magen med ditt höga hcgvärde... :)

Kram till er alla fina tjejer här i tråden!

• Pippi70

Vad kul att ni är på gång Mymina!

Ja, jag är väldigt glad för denna fina tråd! Så skönt att kunna skriva ner lite av sin oro och om alla tankar och funderingar man har.. Att känna att man inte är ensam betyder jättemycket!

Jag ska stötta och hejja på dig hela vägen:) kram!

• Pippi70

Jag är vansinnigt trött... Har svårt att sova...pendlar som en bergodalbana i mina tankar mellan hopp o förtvivlan..

Försöker vara stark... Försöker inte tänka.. Men det är svårt.

Har som tur är fullt upp på jobbet nu och ska jobba varje dag fram till TD..men det är lite jobbigt att hela tiden spela glad och positiv... Jag är ju chefen på jobbet.. Och chefen måste ju alltid stötta alla andra.... Men nu skulle de behöva stötta mig... Men mina kollegor vet ju inget, så det är ju som det är.

Men ni vet:) och stöttar! Underbara är ni allihop! KRAM

• Pippi70

Åhhhhh!!! Grattis myran:) så glad för eran skull!! Nu ska du se att allt kommer gå bra denna gång! Underbart:) KRAM

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?