• Pippi70

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Ha ha vilka roliga inläggGlad 

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!!

Jag är en Göteborgska jag med,men har blivit en Dalkulla(dock inte äkta) nu.

Hade jag bott kvar hade jag gärna velat träffa er!  Eftersom ni verkar sååå himla goa o trevligaGlad

Kram från mig med! 

• Pippi70

Jag följer dig myran oxå med spänning!!

En fråga till er som har lite erfarenhet om ÄD..

Hur allvarligt ser de på cystor på äggstockarna?

Har tydligen lätt att bilda sådana, vätskefyllda hormonbildande...

Fick inte köra med hormonsprutor nu när vi skulle börja vår IVF . Men tänkte att vid ÄD får man kanske andra hormoner som gör att egna ägg inte ska bildas...

Och då kanske inte cystor stör lika mycket???

• Pippi70
    Dustpuppy skrev 2012-11-14 09:32:12 följande:
    Pippi70: hormonprocducerande cystor brukar inte vara OK under en ÄD. Jag fick skjuta på en behandling tills en cysta var borta.

/Dustpuppy
    Tack för ditt svar Dustpuppy!

• Pippi70

Hur går det för dig myran?
    Har du fått din mens?
    Vet du när det blir dax för ET?  
    Fäskförsök eller fryst?  

Måste vara lite nervöst nu när det är så nära!!
    Kram! 

• Pippi70

Nej myran! Slå inte på dig själv! Det är mänskligt att glömma och det kommer säkert att gå bra ändå!

Lycka till nu!!!

• Pippi70

Nej myran!! Vad sorgligt:((  Vill krama och trösta dig...Hoppas ändå att det går bra för dig i morgon och att de såg fel!!! Varma kramar från mig!

Cecini, Ett STORT GRATTIS!!  Underbart!

Lite om mig: I morgon ska vi ta det stora steget att kontakta IVI i Valencia. Känns pirrigt och overkligt.

En liten fråga till er som gjort detta...hur lång tid tar det från man börjar behandlingen(är det P-piller som man tar först?) till ett ev ET?  
    Har inte möjlighet att åka ner förren i början på Mars och vill gärna göra ET i mitten-slutet på April Ev början på Maj.  
    Har läst mycket här i tråden /och har fått massor med bra information,TACK! (Men frågorna kommer ändå.)

I början på februari gör vi IVF här i Sverige men det är så låga odds på det att jag redan nu har ställt in mig på att det misslyckas..Men det kommer ändå göra mig djupt besviken och ledsen,,så jag vill redan nu ha nästa steg klart och gå vidare direkt.
    Hoppas det inte ska ha någon inverkan på resultatet att göra ÄD så tätt inpå...Några tankar eller erfarenheter om det?  
    Mer än att det är mentalt jobbiga bitar....

Kram på er alla!! 

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?